Gøy med trolldeig – Best Wishes og True Love

De siste dagene har jeg laget trolldeigfigurer igjen. Her er det virkelig bare fantasien som setter grenser for hva man kan gjøre.

Jeg har noen utstikkere stående og tenkte at disse var perfekte å bruke denne gangen.

Det første brettet fikk en dersj med hvit spray

Men, så kom jeg til å tenke på at jeg gadde jo glemt å lage hull.

Så da var det på`en igjenn og denne gangen dro jeg frem sølvsprayen også.

De uten hull kan jeg jo bruke til å pynte opp litt på lysfatet og de med hull tenkte jeg å henge på noen av pakkene og kanskje noen havner på juletreet i år også.

Tidligere har jeg blant annet laget disse stjernene.

Trolldeig er i hvertfall gøy spør du meg!!!

Har du lekt noe med trolldeg?

 

Det er så gøy å se at så mange av dere ble inspirert av de siste innleggene mine om bokengelen.

Diy – engel av en bok – bokengel og DIY – brett en engel av en bok – trinn for trinn

I går var det noen som etterlyste glorie, så i går kveld kom en “lysende” glorie i sølv på plass, hihi

Når man lager tingene selv blir de ihverfall unike og spessielle ♥

Vi har besøk av min datter, min lillesøster og lillebror, og sammen har vi vært med på nissetog og julegateåpning her i Spydeberg i dag, kjempekoselig ♥

 

Har du hatt en fin dag så langt?

 

Med ønske om en herlilørdagskveld fra Engla

 Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

#trolldeig #julepynt #hjemmelaget #homemade #BestWishes #TrueLove #julegate #nissetog #julegateåpning #spydeberg #interiør #interior #tips #gjenbruk #hobby #diy #bok #inspirasjon #boktre #brettetre #diy #gds #redesign #jul #juleverksted #bok #bøker #engel #diyengel #bretteengel #papirengel #lageengel #lagengel #snøspray #trekule #julenisse #julenissen #glorie #oppussing #fornye #diy #gds #makeover #jul #juleverksted
21 kommentarer
    1. så koselig at dere har vært på nisse-tog og julegateåpning 🙂 Jeg husker veldig godt det fra jeg var liten, det var veldig koselig 🙂 Så fin pynt og så enkelt det kan gjøres, det blir jo superfint 🙂 Noen til å henge på treet og noen til annet, det var lurt når du glemte hull 😀 Jeg har hatt en fin dag 🙂 Litt kafe-tur, og ellers luring i krokene 😀 Hi-hi 🙂 Ha en herlig kveld 🙂 God klem <3

    2. Det varjulegateopning her også i dag. Men vi stod over. HAr ingen barn ellerbarenbarn her i bygda og dablir det ikkje til at vi går. Drittver er detogså.
      Har lekt mye med trolldeig ja.både hjemmeog påjobb. Men det blir lite med alt slikt no ja.HAdde vore gøy da.hm

    3. Du lager så mye fint! Blir imponert over alle de gode ideene du har :)) Kan ikke annet enn å bli inspirert !
      Ønsker deg en fin fin lørdag 🙂
      -Elisabeth

    4. Dette var fint og den engelen var festleg. Eg har hatt trolldeigfigurar hengande i 20 år, dei er like fine, men ein gong flytta eg eit trolldeigtroll ned i grindebygget i hagen, men det var ikkje lurt. Når me ikkje har varme på der, er det nokså rått og det resulterte i at trolldeigen løyste seg opp og hang som eit slags gørr ned frå skapet der det var plassert.

    5. frodith: Ja det var kjempekoselig og første gangen her i Spydeberg 🙂
      Kos deg og ha en fortsatt fin kveld fineste frodith <3
      Go´klem til deg fra meg

    6. gretashobby: Skjønner at det blir litt anneledes når man ikke har barn eller barnebarn. Det er faktisk noen år siden jeg har vært med også 🙂

      Hvis du synes det er gøy med trolldeig er det jo bare og fortsette med det 🙂
      Jeg har gjort det helt for meg selv jeg 🙂
      Prøvde sammen med lykkeliten, men han er litt for liten enda synes jeg 🙂

    7. Elisabeth: Tusen takk søte deg <3 Blir rørt og veldig glad her jeg sitter 🙂
      Tusen takk for fine ord <3

      Ha en fortsatt fin kveld 🙂

      Klem fra Engla

    8. I år har eg ikkje tid hehe. Har laga meg så mye strikkearbeide at eg må konsentrere meg om det. Men eg elsker jo den jobben da. så får vi sjå til neste år.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg