Mose, pinner og drivved

Nå har det vært litt stille fra meg noen dager, for når min venninne endelig kunne være her en langhelg igjen, var det bare å nyte.

I går kjørte jeg henne på bussen og det ble plutselig litt tomt og stille her, eller…det vil si så tomt og stille som det kan bli med en aktiv toåring i hus.

Denne helgen har vi trosset kulden og vært ute og tatt masse fine bilder.


Naturen viste seg fra sin beste side ♥

Vi plukket også med oss både pinner, mose og drivved. Eller det vil si min venninne fant mosen, for jeg er jo livredd for alt som kyper og kravler.

Selv om hun prøvde å overbevise meg om at det ikke var noen levende dyr der viste det seg ihverfall en bille. Men etter noen timer i stekeovnen regner jeg med at det ikke er noe som lever der lenger nå.


Jeg synes det er så gøy å lage pynt av alt det fine naturen har og by på ♥ og nå som lykkeliten tar formiddagsduppen sin skal jeg fortsette å lage litt pynt.

Liker du å lage du din egen pynt eller liker du best å kjøpe ferdig?

Til slutt vil jeg tipse om →Giveaway ←hos flinkeste Lisbeth ♥

Hun blogger om litt av hvert, men hennes største hobby er å sy vesker. Veskene hennes er utrolig nydelige, så jeg anbefaler deg virkelig å ta en titt. Facebooksiden hennes finner du her →Veskeklatten ←

Med ønske om en fortsatt herlidag til deg fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←  

 

 

#tips #gjenbruk #hobby #sandkakeform #snøspray#inspirasjon #lysestake #diy #gds #jul #juleverksted #lagepynt #pynte #natur #naturbilder #drivved
18 kommentarer
    1. Så koselig med besøk!! Alltid stas det:)
      Liker ikke ting som kryper jeg heller!! Hehe!
      Det blir så jeg kjøper pynten for det meste ja… Sto i fremmerst i køen når kreativiteten ble utdelt!!

    2. ha en flott dag du også 🙂
      jeg holder på å lage litt flere kranser av bjørk:)
      fikk plukket med meg litt kongler da vi var i skogen på søndag, for se hva gøyt jeg finner på med de 😉

    3. Kjempeflotte bilder 🙂 er så fint med snø og frost
      Kjempeflott pynt du har laget. Ja best å sikre seg mot at det ikke er innsekter i det. De livner opp igjen når de kommer inn i varmen, det erfarer vi ofte med ved vi tar inn, og du ser på juletrærne der yngler det av fluer når de kommer i hus.
      Takk for de kjempehyggelige kommentarene du har skrevet om meg.
      Stoooor klem, igjen 🙂

    4. Så morsomt at du lager pynt av det du finner i naturen da. Eg gjør ikkje det lengre, men gjorde det mye før. Jobbet i både egen og i kommunal barnehage i mange år og da var vi alltid flinke til å bruke naturen. No strikker eg bare hehe. Fin blogg foresten

    5. Herlige bilder fra helgen 🙂 Fine vinterutsnitt, og fokus på årstiden. Jeg synes det var herlig det øverst inni det røret der 🙂 Og skikkelig mye kos har du laget. DU er flink med å lage pynten din selv hvertfall 🙂 Jeg pynter vel ikke så mye egentlig jeg, er lite interiør-aktig av meg egentlig. Kjøper altså heller ikke så mye. Håper du har kost deg med Lykkeliten og verden idag 🙂 Her har det vært en ganske fin dag 🙂 Stor klem til deg fra Frodithsen 😉 <3

    6. Koselige bildet:) Du verden så pent vær dere har der østpå;)
      Jeg må se til å komme meg ut i skogen i morgen, i stormen. Snøen er trolig borte da, for tp er 9 + i dag.
      Blir inspirert av sånne bilder;);)
      Ha en fin kveld videre:) Klem fra meg<3

    7. klart du må hygge deg når du har venninnebesøk :)) koselig pynt du har laget,jeg elsker å lage selv av det naturen byr på :)) har jo laget noe men skal lage mer

    8. Backside: Ja det er utrolig koselig med sånne venninnehelger og nå når vi bor nesten 30 mil fra hverandre setter vi enda mere pris på den tiden vi har 🙂

    9. Lisbeth Pedersen: Tusen takk 🙂 Ja nå har det virkelig vært nydelig ute her noen dagen <3

      Jeg er så glad for å ha funnet deg her inne, for du er jo så kreativ og flink 🙂

      Ha en fortsatt fin kveld kjære deg 🙂

      Klem fra Engla

    10. gretashobby: Tusen takk <3

      Ja hvis du har jobbet i barnehage regner jeg med at du har laget det meste ut av det naturen har å by på 🙂

      Hadde jeg kunnet strikke som deg hadde nok jeg også gjort mere av det også 🙂

    11. frodith: Tusen takk søteste frodith <3 Ja nå har vi hatt noen fine dager, så jeg tror da jammen jeg liker vinteren litt alikevel jeg 😀 I dag har vi bl.a.kost oss med boklesing og bokbretting hihi
      Håper du koser deg og har en fin kveld <3
      Stooor klem til deg fra meg

    12. Livsrom: Tusen takk 🙂 Ja her har vi virkelig hatt noen nydelige dager nå <3 Fint å forevige disse dagene, for i morgen er det meldt mildvær og da forsvinner det igjen 🙂

      Ha en fortsatt fin kveld fineste Liv <3
      Klem fra Engla

    13. fruensvilje: Ja her har vi storkost oss <3 Herlig med sånne helger 🙂 Jeg har sett noe av det du lager og du er jo kjempeflink og kreativ 🙂

    14. Så koselige bilder! Skikkelig vinteridyll <3
      Det virker så koselig hos deg Engla. Glade bilder, masse kreativitet, masse utetid, gode måltider og ro...
      Ønsker deg en rikitig god natt
      Klemklem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg