Giveaway – Vinn flotte putetrekk!

I helgen ble jeg ferdig med å pusse opp den ene stolen min og siden jeg ble så fornøyd med resultatet vil jeg feire det med en aldri så liten giveaway.   

Denne gangen kan du vinne putetrekk  lik det jeg trekte om stolsete med.

Du kan velge mellom to forskjellige farger, mørk grå eller en beige som er lik den jeg brukte. 

Hvis du vil være med på denne giveawayen gjør du følgende: 

Kommentere dette innlegget = 1 lodd
Link til dette innlegget på bloggen din = 1 lodd
Like min Facebookside Englas kreative verden =2 lodd

Til sammen kan du da få 4 lodd
Husk å skrive i kommentarfeltet her hvor mange lodd du tar. 

Trekkning vil skje mandag 25. november.

Min Facebookside finner du her→ Englas kreative verden ←

 LYKKE  TIL!

Klem fra Engla


#konkurranse #giveaway #interiør #interior #pute #vinnpute #putetrekk #gibort #blogg
47 kommentarer

Siste innlegg