DIY – Makeover av gammel lysestake

I dag har jeg pusset opp en gammel lysestake.

Jeg hadde egentlig tenkt å gjøre ferdig stolen. Men siden lykkeliten var hjemme i dag og det lukter litt av beisen,venter jeg med den til lykkeliten er på barnehagen igjen.

Med to strøk grunning, ett toppstøk med eggehvit, en serviettbit og decopagelim ble resultatet sånn.

Her ser du hvordan lysestaken så ut da jeg fant den…

Ikke akkurat min stil og  tar jeg ikke helt feil er ihvertfall dette den tredje makeoveren den får, for på baksiden var den grønn.

I tilegg til denne har jeg også laget ferdig en adventsstjerne som jeg skal ta bilder av og vise frem i morgen.

Med ønske om en fortsatt fin kveld til deg fra Engla ♥

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 


#interiør #oppussing #oppskrift #DIY #hobby #diylysestake #makeover #gjenbruk #redesign #bruktfunn

30 kommentarer

Siste innlegg