På jakt etter inspirasjon…!!

For en stund siden fikk jeg to gamle og slitne kjøkkenstoler, men siden jeg ikke helt visste hva jeg skulle gjøre med dem, satte jeg de bare i garasjen. 

I dag tok jeg en runde på nettet på jakt etter inspirasjon og her er noe av det jeg fant:


Som så mange ganger før fant jeg masse fint og ble superinspirert, så nå skal jeg ihverfall gå ut i garasjen og ta en ekstra titt på stolene.

Kanskje de til og med får bli med meg inn, hihi

Hvor henter du inspirasjon fra?

 

Håper du har hatt en herlig helg og en fin mandag så langt.

Her har vi hatt noen dager hvor vi har vært trøtte og slitne begge to og da har det igrunn vært godt å bare ta det helt med ro.

 

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem fra Engla

 

#kjøkkenstoler #spisestuestoler #inspirasjon #oppussing #tips #loppis #makeover #interiør #diy #fornye #møbler
33 kommentarer
    1. og jeg som lette etter slik inspirasjon på nett i går uten å finne det helt store :)) jeg har satt til side 6 stoler på bruktbutikken som skal gå til et spisebord i furu som står oppe på stua her i Volda.
      Mannen mener jeg ikke behøver å legge arbeid i dem da dei er lakkerte furustoler,men disse fargeglade her frista da

    2. Mange stilige stoler her. Når jeg tenker etter så har jeg også et par gamle spisestuestoler på loftet. Med en kjipt, slipp blå stopping på setene .. hehe. De kommer nok til å forbli der til vi flytter en gang, og bare kaster alt vi ikke har brukt for. ;o)

    3. Har du funnet ut hvordan du skal gjøre med stolene da? Veldig mye morsomme ting du hadde funnet på nettet da 🙂 fargerike og fine 🙂 Jeg henter mye inspirasjon og ideer fra dere her inne jeg 🙂 Og det å gå rundt i garnbutikker og hobbybutikker setter igang en del kreativ tenking også 🙂 Jeg har vært på jobb for første dag etter operasjonen. Litt sliten og rar i dag jeg også.. :-)Men veldig hyggelig å se elevene igjen da 🙂 Stor klem til deg <3 fine Engla-mor . Nå ser jeg Kake-krigen 🙂

    4. Stilig med gøye farger! Jeg har faktisk også to gamle pinnestoler som jeg har arvet etter min bestemor. De er godt brukte, og jeg har hatt dem stående i mange år uten å gjøre noe med dem. En vakker dag skal jeg ta dem ned fra garasjeloftet og fiffe dem opp! Antageligvis blir det noe veldig nøytralt og “kjedelig”, men liker godt hvitt og lysebrunt og sånt 🙂
      Finner mye inspirasjon på nettet!

    5. Så gøy 😀 Jeg så en gang et bilde, eller flere, av stoler hvor de hadde skjært ut plass til hundeskåler , slik at det blei et mat/drikke stativ til hunder 😀 Det syns jeg var så kreativt og fint, så det skal jeg ha en gang jeg har stor uteplass 🙂
      Blir spennende å se om stolene får komme inn 😉

    6. …Jeg henter ALTFORMYE inspirasjon oppi hodet mitt…og der er det alltid fullt…av ideer …og noen bedre 😉
      …skjønner ikke , jeg føler ofte jeg må ha overproduksjon av ideer…ikke minst idioti… 😉
      Ønsker deg en fin kveld flinka!!! <3

    7. Litt av hvert å velge i der:) Det blir vel maling eller?
      Inspirasjon det er sjelden jeg leter etter, har alt for mye i hodet som det er. Får ikke ting unna.
      For å være ærlig med deg, er det mye ideer her på bloggen din som jeg også kunne tenke meg å prøve ut også, men…
      Håper du får en god natt fineste Engla:)
      Klem<3

    8. Herlige bilder!! Forstår godt at du ble inspirert 🙂 Jeg blir støtt inspirert av deg. Du er så allsidig og spennende.
      Jeg leter også ofte på pinterest når jeg trenger litt inspirasjon. Utrolig mye morsomt folk lager og da blir jeg jo veldig inspirert 🙂 Er du på pinterest? For da må jeg finne deg så jeg kan følge deg der også 😀
      Jeg driver å syr på alvekjolerkjoler til nabojentene og kosymer til min manns vandreforestilling for tiden. Aller helst ville jeg bare laget julestrømper, men det er vel en grense for hvor mange slike jeg kan få solgt 😀
      Ha en strålende tirsdag fineste Englavenn
      Klemklem

    9. fruensvilje: Blir spennende og følge med å se hva du finner på fremover nå da 🙂
      I dag tok jeg inn stolene mine, så i morgen skal jeg begynne å leke litt tror jeg 🙂

    10. Marit: Ja det er desverre ofte det som skjer…at det blir kastet altså.
      Mine stoler var også klar for fyllinga, men jeg reddet dem i siste øyeblikk 🙂
      Vet ikke om jeg skal ha de selv enda, men jeg skal ihverfall finne på noe lurt, også kanskje noen andre kan overta de etterpå 🙂

    11. frodith: Det begynner å ta form i hodet mitt nå 🙂 På nettet finnes det ett hav av muligheter å velge mellom og det er det som er så gøy..at man sitter med ett inspirasjonshav på fanget liksom…:D
      Jeg henter også massevis av inspirasjon her på bloggen. Uten tvil 🙂
      Skjønner at det sikkert var en påkjenning å komme igang på jobben igjen, men håper det har gått bedre med deg i dag.
      Her har det vært solskinnsvær i dag og det var beste medisin for meg <3
      Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en riktig god natt min venn <3
      Klem fra Engla

    12. ravn73: Ja farger er gøy og herlig <3 Men det kan nok hende at mine også ender opp med nøytrale farger. Kanskje vi ender opp med hvite og lysebrune stoler begge to 🙂

    13. Elin Slåen: Det “hørtes” kult ut da 🙂
      Kan se det for meg 🙂
      Det går jo an å kappe av beina en del også hvis hundene er små…

      Den ene stolen ble med meg inn i dag 😀

    14. Jeg har store hunder, så jeg må nesten bygge de opp litt 😉 he he.. Men ja, det er ordentlig stilig, i grunn 🙂 Man må ha litt fine stoler da, så det liksom pynter litt ekstra opp i tillegg til å være funksjonelt, kanskje 🙂
      Så gøy 😀

    15. Anonym: Skulle vært naboer igjen vi vet du 🙂
      Men…da hadde vi kanskje ikke fått tid til å sove en gang med overproduksjon av ideer *2 :p

      Ha en fortsatt fin kveld og en riktig god natt vennen <3
      Go´klem til deg fra meg

    16. Livsrom: Tror jammen det blir en kombinasjon av maling og beis jeg 🙂

      Koselig at du blir litt inspirert da du er innom meg her da 🙂

      Håper du har hatt en herlig dag og at du får en riktig god natt fine LIv <3
      Klem til deg fra Engla

    17. Fru Stussli: Åhh tusen takk kjære deg, du er da jammen god da <3

      Jeg har så vidt vært innom pinterest, men ikke helt skjønt hva det er. Enda.. Er det sånn at vi kan legge ut bilder der?
      Er du der?

      Du har jo blitt en racer med symaskina og kommer helt sikkert til å få solgt massevis på julemarkedet 🙂

      Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en riktig god natt Bentevennen <3
      Nattaklem til deg fra meg

    18. morsinunge: Tusen takk kjære deg 🙂
      Det har begynt å danne seg ett bilde i hodet mitt nå, så da blir det spennende og se om det blir noe fint i virkeligheten 🙂

      Pinterest må jeg finne ut mere av skjønner jeg…

    19. Ja jeg er der. Der inne kan du legge ut bilder fra bloggen eller bare fra pc. Så kan du samle på andres bilder som du liker og som du blir inspirert av. Jeg har masse things to try liggende der 😀 Er masse DIYting osv. Kjempemoro!!
      Prøv igjen 🙂 Jeg tror du kommer til å elske det!
      God natt Englavenn<3

    20. Elin Slåen: Ler så jeg rister bare ved tanken jeg 😀
      Men tror jeg hadde grått hvis jeg hadde vært i nærheten av dem da 🙂

    21. Elin Slåen: Ja de er sikkert det, det er bare jeg som tenker at hvis de slår seg vrang er jeg ille ute :p
      Da er det bedre med en Chihuahua, for den er det bare å knipse bort 😀

    22. Elin Slåen: Ja da hadde ihverfall beina mine gått fortere enn de noen gang har gjort før 🙂
      Hadde en “gal” sjefer etter meg for noen år siden og det var IKKE gøy!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg