På tide å selge noen av mine heklede gulvtepper

Her har fillene føket og heklenåla gått varm siden jeg lærte å hekle tepper for ett halvt år siden.

Jeg har nok heklet ihvertfall 20 tepper og i dag når jeg gikk over dem, fant jeg ut at det er alt for mange for denne lille leiligheten.

Så selv om jeg har gitt bort flere av dem er det på tide å få solgt noen av de je har liggende.

Dette teppet i grønt og hvitt er ca 95 cm i diameter.

Pris 550,-


Dette teppet i grått og hvitt er ca 85 cm i diameter.

Pris 500,-

Dette teppet i “multicolore” er ca 75 cm i diameter.

Pris 400,-

Dette røde og hvite teppet er ca 90 cm i diameter.

Pris 500,-


Dette blå teppet er ca 85 cm i diameter

Pris 400,-

Dette teppet i hvitt med duse pastellfarger er med sine ca 150 cm i diameter det største gulvteppet jeg har heklet hittil.

Pris 1100,-

Teppene er lune og gode og ligger godt på gulvet.

De passe like bra på stua, gangen, badet, kjøkkenet og på soverommet

Noe av det beste med disse teppene er at de er i 100 % bomull og kan vaskes i maskin og tørkes i tørketrommel, så da slipper man å være redd for litt griseri også.

 

Hvis du er interessert i noen av teppene er du hjertlig velkommen til å ta kontakt enten her eller via facebooksiden min.

Facebooksiden finner du her→ Englas kreative verden ←  

 

Klem fra Engla

 

#interiør #hobby #hekletrye #fillerye #teppe #gulvteppe #hekletteppe #gjenbruk #redesign #selges

20 kommentarer

Siste innlegg