And the winner is….

Vinneren av de nydelige apotekerglassene ble:

 


Fra: lene høksaas

Blogg: mittlillesorlandshus

E-post:

Innlegg: Giveaway – Vinn nydelige apot…

Postet: 29.10.2013 11:15

IP: 84.48.107.104

6 lodd ble det på meg 🙂 likt, delt og linket fra bloggen min 😉

krysser fingrene og håper lykken kommer min veg denne gangen, for disse var rå flotte 🙂

-lene-

Godkjenn Opphev Slett Svar

 

Gratulerer så mye!

Send meg en melding med adressen din, så er snart apotekerglassene på vei til deg.

Nok en gang, TUSEN, TUSEN TAKK  til alle dere som er innom bloggen og facebooksiden min og legger igjen hyggelige kommentarer!

Jeg setter utrolig stor pris på hver eneste en og skulle ønske jeg kunne sendt noe fint til dere alle sammen♥

 

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem fra Engla

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg