DILLA på høsten

På fredag hadde jeg en avtale i Bærum og siden jeg var ute i god tid ruslet jeg en runde…

Da jeg gikk innom kiosken for å kjøpe meg en kaffekopp fant jeg nyeste utgave av dilla og tenkte at jeg kunne sette meg i sola og titte litt, men etter en liten stund fant jeg ut at NEI, jeg må jo ta meg en titt i nabolaget.

For når sant skal sies har jeg mye mer DILLA på høsten enn på bladet Dilla.

Når en liten mus skal ut og gå, må hun se seg for å passe på…..

jeg lo av meg selv da jeg skulle ta dette bilde, for da så jeg for meg hvor fint det må være for en liten mus å danse rundt i det herlige løvet.

Jeg ELSKER høsten og synes det er så utrolig vakker når solen skinner på det nydelige høstløvet ♥

Hvem sier at man ikke kan ta fine bilder med iphonenen…:)

Er du glad i høsten?

 

He en fin søndag!

Klem fra Engla♥

 

#friluftsliv #høstbilder #foto #iphonefoto
21 kommentarer
    1. Hanne: Tusen takk Hanne 🙂 Ja det er sant, men etter denne flotte sommeren og høsten må jeg si at ihvertfall jeg føler meg bedre rustet til å gå vinteren i møte 🙂

    2. Jeg tittet nøye etter om jeg kunne se en mus der… jeg trodde det var en mus der 😀 Herlige høsten, helt enig.. I år klarte DEN å bli vakker som bare det, enda bedre enn i fjor.. Nå er det bare vinteren igjen hos meg som jeg ikke klarer å like helt, men skal vi jobbe litt sammen i år Engla? Om å finne fine ting ved den? Ting som er moro, og fine, og tipese hverandre videre? 🙂 Slik at vi har 3-4 herlige måneder foran oss? Stor god klem til deg 🙂 <3

    3. Så herlige høstbilder! 🙂 Flotte farger.
      Jeg letet som en gal (ok ikke gal kanskje, så ille er det ikke) etter DILLA i går, fant det ikke noe sted. Lurer på hvilke kiosker/butikker som selger det, siden det ikke er å finne over alt. Hmmm..

    4. Så nydelige bilder 😀
      Når jeg ser den sånn liker jeg høsten!
      Men her hvor jeg bor er alle de fargerike bladene falt av trærne. Det er heller ikke noe løv å danse i for små mus eller glade jenter, det har råtnet på bakken og venter bare på snøen.. inntil da er det grått og trist ute. Men vi koser oss desto mer innendørs med levende lys og myke pledd 🙂

    5. Min matgale verden: Tusen takk 🙂 Ja høsten er virkelig en herlig tid, kanskje til og med den beste årstiden 🙂
      Ha en fortsatt fin søndag du også!

    6. ingrid: Helt enig med deg Ingrid, det er trist nå det bare forsvinner på ett par dager 🙁
      Da jeg bodde i Trysil var det ofte sånn. Høst og vår forsvant på en måte og helst da inn i vinteren, men her i Spydeberg opplever jeg alle årstidene på en helt annen måte, så enten har vi vært heldige det siste året, eller så er det nettopp sånn det er her 🙂

    7. frodith: Hihi, det var nok bare jeg som prøvde å gjøre meg liten som en mus 😀
      Jeg har det nok akkurat som deg når det gjelder vinteren…den er pen og se på, men må den vare så lenge…og må den være så lang…En drøy uke sånn rund juletider er helt greit og i grunn ganske koselig 🙂
      Så jaaaa jeg vil veldig gjerne være med på prosjekt “gjør vinteren bedre, koseligere og gøyere” 🙂 Det var virkelig ett godt forslag!
      Stoooor klem til deg fra meg <3

    8. Kristine: Tusen takk, jeg elsker alle de herlige høstfargene og får aldri nok av det vakre synet 🙂
      Narvesen har nok ihvertfall bladet tror jeg. Lykke til videre med letingen 🙂
      Kanskje det går an å bestille det på nettet også…

    9. wenchepia: Tusen takk 🙂
      Ja jeg skal innrømme at det begynner å lukte litt råtne blader her nå også, selv om jeg tviholder på skjønnheten og helst ikke vil innse det 🙂
      Men, men hadde det alltid vært like vakkert ute som på disse bildene hadde vi sikker glemt å nyte det. Det er en tid for alt og veldig snart er det tid for tova ladder, strikkejakker, masse lys og innekos 🙂

    10. Gamle skatter får et nytt liv: Tusen takk 🙂 Selv finner jeg mest inspirasjon på nettet, men det er koselig å sitte og bla i ett ordentlig blad også 🙂

      Ha en nydelig dag videre dere også 🙂

    11. Fru Stussli: Tusen takk Bente <3
      Ja høsten er vakker når den er vakker 😀
      Her koser vi oss og nyter søndagen og det håper jeg dere også gjør 🙂
      Go´klem til deg fra meg

    12. Helt ærlig? NEI! Jeg liker ikke høst, men må likevel prøve å gjøre det beste ut av det. Så jeg leter etter restene av sommer, hihi;)
      Jeg kan jo se ett og annet vakert, i hvert fall slik du presenterer det:) Flotte bilder, kjære Engla:)
      Ha en fin søndagskveld:) Klem<3

    13. Livsrom: Tusen takk kjære deg <3 Er det det at du ikke liker tanken på det som kommer etter høsten, eller er det høsten i seg selv du ikke liker?
      Du trenger ikke svare altså..jeg vet at det er flere som missliker høsten og at det blir mørkere..
      For meg er det sånn at jeg virkelig prøver alt jeg kan å ta inn alt det vakre som er akkurat NÅ og glemme at alt faktisk snart råtner og blir borte under ett tonn av snø 🙂
      Så hvis det har begynt å råtne på bakken, tvinger jeg blikket opp, for det er faktisk noen få løv som henger fast der enda også 🙂

      Ha en fortsatt fin kveld kjære Liv <3
      Klem til deg fra Engla

    14. Hver eneste sommer gruer jeg meg til høsten kommer, og hver eneste høst skjønner jeg ikke hvorfor jeg har gruet meg! Nettopp pga den fantastiske naturen og fargene vi har! Herlig å tenne masse stearinlys på kvelden, og bare kose seg 😀 Og bilder som disse gjør meg utrolig glad!! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg