Mitt “nye” mexicoskap

Her kommer som lovet bilder av mexicoskapet, for nå er jeg ferdig med mitt lille oppussingsprosjekt.

Etter ca 8 timer med beising er det i grunn så godt som nytt. En ting er ihvertfall sikkert og det er at det er NYbeiset.

Det var litt av en jobb med alle kriker og kroker men med dette resultatet er jeg veldig fornøyd.

Her ser du hvordan skapet så ut da jeg fikk det. Ett ganske “slitent” skap i grunn.

Til slutt vil jeg si tusen, tusen takk for alle de hyggelige kommentarene jeg har fått både her og på facebook i forbindelse med at bloggen min har blitt valgt ut til å være helgens blogg ♥

Skal si jeg ble overasket og glad da de ringte meg på torsdagen og fortalte det 🙂

 

Ønsker deg en fortsatt fin LØRdag og håper du koser deg i helgen!

Klem fra Engla 

Minner også om Giveaway – hvor du kan vinne nydelige apotekerglass!! 

#interiør #interior #bruktfunn #oppussing #helgensblogg
17 kommentarer
    1. Skapet ble veldig fint da 🙂 Det ser veldig kos ut hos deg Engla 🙂 Mye smådetaljer med pynt som gjør det varmt og koselig 🙂 Får de kjærlighetene stå i fred for Lykkeliten? 😀 Ha-ha 🙂 Ha en fin dag min venn, håper du koser deg på denne deilige lørdagen 🙂 Det gjør jeg :-)Stor klem til deg fra meg <3

    2. STILIG!!!
      Du er altså så flink med møbler og oppussig. Tryllekunstner <3
      Gratulerer som helgens blogg! Velfortjent 🙂 Alltid spennend titte inn hos deg. En varm og lun blogg full av fine ideer og tips.
      Ha en strålende lørdagskveld
      Stooor klem
      Klemklem

    3. fruensvilje: Tusen takk kjære deg 🙂
      Jeg ble veldig fornøyd og dette er virkelig ett solid møbel som har store muligheter til å leve lenge 🙂

    4. frodith: Tusen takk frodith <3
      Det begynner å bli sånn som jeg vil ha det her nå 🙂 kjærlighetene står på øverste hylle, så han vet ikke engang at di er der, hihi
      (Overskuddet etter Halloween)
      I dag har jeg hatt besøk av min venninne fra Trysil og det var kjempekoselig:) hun ville ha det skapet jeg hadde der dette står nå 🙂
      Kos deg videre og ha en herlig lørdagskveld min venn <3
      Klem fra Engla

    5. Elisabeth: Tusen takk 🙂
      Ja med dette resultatet var det verdt noen timers arbeid 🙂
      Synes det er gøy å fikse og ordne litt jeg.

    6. Fru Stussli: Tusen, tusen takk snille Bente <3
      Åh for en koselig tilbakemelding 🙂

      Ha en fortsatt fin lørdagskveld du også!
      Go'klem til deg fra meg

    7. morsinunge: tusen takk 🙂
      Det var en del jobb, men jammen var det gøy 🙂
      Og nå kan jeg tenne lys sitte å se på mitt “nye” flotte skap 🙂

    8. Så flott det ble, og for noen fine stemningsfulle bilder du har tatt:) Du er så flink å sette i stand, og få ting til å passe. Og ikke minst proppfull du er av ideer.:):) Flinke Engla!!!:) Gratulerer masse som ukens blogg:):)
      Skulle gjerne hatt en smule av energien;)
      Ha en forsatt superfin helg:) Stor klem fra meg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg