Skifter ut noen gamle møbler…

Take time while time is, for time will away…

God morgen,

Mandagen har banket på min dør og jeg har sluppet den inn som så mange ganger før.

Enda en ny uke står for tur, hva tror hva den har på lur?

Ta imot et ønske fra meg, for en riktig god uke ønsker jeg deg ♥

 

Her ser det ut til å bli nok en gråværsdag, men lykkeliten og jeg skal nok klare å sette farger på den.

De siste dagene har vært preget av ommøblering i leiligheten, for jeg har blant annet tømt denne  * kommoden * og gjort den klar for min kjære datter. Kommoden har jeg faktisk hatt siden før hun ble født, så selv om den har byttet utseende er den over 20 år den også.

Litt utskiftning av møbler for å få det sånn som jeg vil ha det. For selv om det nå er litt over ett år siden lykkeliten og jeg flyttet hit, tar det sin tid å bo seg til.

Ha en riktig fin mandag♥

 Klem fra Engla

 


#interiør #mammablogg #DIY #kommode #oppussing #ommøblering #gammelskatt
22 kommentarer

Siste innlegg