Mal den da vel…

Er du lei dine gamle blomsterpotter, ja da er det bare å male ivei…

Det er ihvertfall det jeg har gjort. For noen uker siden fikk jeg en gammel blomterpotte på bruktbutikken. Ikke pen i det hele tatt, men jeg likte fasongen på den, så jeg tok i mot den og bestemte meg for å male den.

En liten fargeklatt.

Husker du det * oransje * bordet?

Ihvertfall…når jeg først hadde den oransje malingen stående fremme malte jeg like godt blomsterpotta også. Synes i grunne det er en god ide, for jeg regner med at det er flere enn meg som er glad i å bytte litt farger i hjemmet og hva er vel bedre en å male, for da får man ihvertfall akkurat den fargen man vil ha.

Tidligere har jeg også malt en fin lilla vase/potte.

Har du gjort noe lignende?

 

Her startet dagen klokken seks, for da var det en liten gutt som var klar for å bygge “Thomas-tog”

Det blir litt krøll med rutinene da klokken stilles tilbake, men jeg håper vi kommer fort inn i en god rutine igjen. For å stå opp klokken seks synes jeg er litt i tidligste laget.

Men, men vi får da ihvertfall en lang dag som vi kan fylle med hva vi vil, hihi

 

Håper du har en fin dag!

Klem fra Engla

 

 

#interiøy #DIY
20 kommentarer
    1. Lurt å lage i samme farge som bordet da 🙂 Ja, her var det også litt overraskelse at vi stilte klokka, jeg hadde ikke fått det med meg.. men godt jeg fikk det med meg i DAG i det minste og ikke i morgen… 😀 Jeg skal ta en operasjon i morgen, og ikke gøy å kommet for sent da.. 😉 Det var et veldig stort og fint tog han hadde bygget da, skikkelig høy last 😀 Ha en fin dag fine Engla <3 klemmer <3

    2. Gamle skatter får et nytt liv: Tusen takk <3
      Ja ikke sant 🙂
      0443 ja, da har jeg kanskje ikke så mye å klage over alikevel...for kvart på fem er jo faktisk midt på natta 😀

    3. frodith: hihi, jeg satt og skrev til deg samtidig som du skrev til meg 🙂
      Lykke til i morgen kjære frodith!
      Jeg sender deg varme tanker og en riktig god klem <3

    4. Susn: Tusen takk 😀
      Ja jeg kunne tenkt meg mange ekstra timer jeg, både på dagen og natta :p
      Noen timer med deg kunne jeg også ha tenkt meg <3

    5. Ja, vi tenkte på hverandre i samme sekund 🙂 Takk takk, det går nok fint, og skal bli deilig å bli ferdig med det 🙂 Stor klem tilbake <3

    6. Oi det var jammen tidlig! Sto opp i 10-tiden og det kjentes altfortidlig ennå klokka var vel 11 😉 Nydelig teppe elsker den fargen og potta ble jo supersmashingknæsj til teppet jo 😀 Fliiiinke deg 😀 Sitter og river opp et dynetrekk, men det er jammen grønt og så glemmer jeg meg heeele tiden og river det av på endene haha, må ut å kjøpe heklenål eller nål er vel å ta i litt hehe. Ha en fiin kveld Engla <3 klæmme 🙂

    7. Så smart!!! Hmm det der skal jeg gjøre til våren. Er mange potter i kjedelige farger her…
      Hah!! Hva jeg ikke lærer av deg 🙂
      Kos deg med søndagen din
      Klemklem

    8. Veldig lurt! 🙂 Gjorde det samme med noen kjedelige, hvite potter jeg hadde stående før. Malte de i oransje metallic og pyntet med noen stilige silkebånd. 🙂 Ble veldig bra!

    9. Lady August: Ja, ikke sant :p og i dag var det enda tidligere…lykkeliten vekte meg, men han sovnet visst igjen..
      Skal du hekle teppe?
      Fort gjort å rive over hele lengden…jeg gjør ofte det hvis jeg har for mange tanker i hodet, eller skravler for mye samtidig 🙂
      Ha en fin dag fine Lady!
      Klem fra Engla

    10. Fru Stussli: Ja det er jo egentlig det, for en malingsskett har de fleste av oss stående og hvis ikke koster det ofte mindre enn en ny potte 🙂
      Kos deg og ha en fin dag Bentevenn <3
      Klem til deg fra meg

    11. fruensvilje: Tusen takk, ja noen ganger glimter det til 🙂
      Jeg bruker bare den malingen jeg har stående jeg og det er ofte helt vanlig veggmaling 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg