Diy – lyslykter

I dag har jeg laget disse lyslyktene, kanskje jeg beholder en selv men i utgangspunket tenkte jeg at det skulle være gaver.

Det eneste man trenger er transfermotiver og noen tomme glass.

Hvordan jeg har gjort det kan du lese mere om her →Nye lys og lykter med vakre transfermotiver og vil du har mere inspirasjon og tips til å lage lykter kan du også ta en titt her → En lys ide 🙂 Motto : kast aldri ett barnematglass 🙂 

 

Her er det grått og trist ute i dag og hva er vel bedre en å holde på med litt kreative aktiviteter.

Dette bilde tok jeg for noen dager siden…

Alle de fargerike bladene har falt av, så nå står treet der nakent og klar for vinteren.

Rart det der…vi pakker på oss masse klær, mens trærne står der helt nakne når kulden setter inn…

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Klem fra Engla

#DIY #interiør #oppskrift #julepynt #julegave #gavetips #gjenbruk
7 kommentarer
    1. Du lager mye fint Engla 🙂 Godt å holde på inne når det er dårlig vær, og regn ute. Jeg hekler og koser meg inne i dag. FInt bilde av treet, ja for det er jo sånn DE har det nå. Nakne og bladløse 🙂 Fin vinkel på bildet. Ha en fin lørdag Engla <3 Klemmer <3

    2. så flotte!! skikkelig koselige lys lykter 🙂 flink du er 🙂
      hvor har du fått tak i transfermotiver??
      ha en flotte lørdag 🙂

    3. Disse var om mulig enda lekrere enn de forrige “lysstakene” 🙂 Jeg har prøvd å gjøre slike fine med servietter og strykejern og det ble IKKE pent 😀 Noe med for varmt eller no… Hmm mulig jeg må gjøre enda et forsøk.
      Ha en perfekt lørdagskveld fineste Engla
      Klemklem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg