Den rustikke stilen

Jeg elsker den røffe og rustikke stilen. Materialene tåler å brukes og blir gjerne bare enda vakrere med årene. Materialene som er hentet fra naturen er fulle av liv og varme. Stikkordene er grove strukturer og materialene er gjerne tre, mur, stein, lær, ull, og jute. 

Da jeg bodde i Trysil hadde jeg faktisk sofaen som er avbildet på det nederste bildet.

Verdens beste sofa, men den ble desverre for stor for den stuen vi har nå.

Lyktene på det andre bildet kan minne om * lyslykten * jeg lagde forrige uke.

 

Liker du den rustikke stilen? 

Her skinner solen fra skyfri himmel og nok en herlig høstdaer godt igang 

Ha en fin dag!

Klem fra Engla


#rustikk #inspirasjon #møbler #interiør #interiørtips #lykter #lyslykt #mexico
16 kommentarer
    1. Jeg synes den er fin, men føler ikke den passer hos meg. Men kan se den passer hos og til deg:-) farger som passer deg og sånt 🙂 Fin sofa, synd du ikke kan bruke nå. Men sånn er det nå størrelsene forandrer seg på der man bor. Nå skal jeg ut i solen, har litt perm fra jobben i dag 🙂 Ha en fin dag søte Engla <3 Klemmer <3

    2. Kjempetøff stil!!! Jeg er litt for fargeglad til å ha den hjemme her, men synes det er så stilig hos andre!
      Nå skal jeg finne noen dynetrekke og en stol i solen 🙂
      Ha en finfin dag Englavenn
      Klemklem

    3. Jeg syns det er tøft og stilig, meeeen kanskje litt for røft for at jeg ville ha det selv.
      Så lyst som det er på 3. bildet, har jeg ingen problem med. Det kunne jeg godt leve i 🙂
      Ha en fin kveld:)
      Klemmer<3

    4. frodith: Jeg byttet ut sofaen i en skinnsofa i stedet og det er egentlig mere praktisk nå som lykkeliten er liten 🙂
      Håper du har hatt en herlig dag i solen fineste frodith <3
      Klem til deg fra meg

    5. Fru Stussli: Jeg er også for glad i farger til å bare kunne ha denne stilen, men liker den veldig godt som base.
      Håper du har hatt en fin filledag ute i solen Bentevenn 🙂

      Klem til deg fra Engla

    6. Livsrom: Det behøver ikke nødvendigvis være mørkt treverk, men for min del er den grove og røffe stilen som tiltrekker meg.
      Det at det tåler en trøkk og egentlig bare blir mere sjarmerende jo mere det blir brukt.

      Ha en fin kveld du også Liv <3
      Klem til deg fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg