Gjenbruk – Heklet gulvteppe av strimlet sengetøy

 Dette er det nyeste teppe i min teppefamilie som etterhvert har vokst seg ganske stor.

Denne gangen ble hovedfargen en av mine favorittfarger, nemlig turkis.

For å få nok turkis tøy måtte jeg rekke opp pompaduren jeg laget for en stund siden. Like greit, for den bare lå her og støvet ned, hihi

Det turkise går også igjen i det hvite stoffet.

Lykkeliten elsker disse teppene og så fort jeg la det på gulvet var han snar om å innrette seg.

♥ “Sitte på teppet å lese boka mamma” ♥

Skjønner han godt jeg, for teppet er lunt og godt å sitte på og gir nesten en form for fotmasasje når man står og går på det.

Noe av det beste med disse teppene er at de er i 100 % bomull og kan vaskes i maskin og tørkes i tørketrommel, så da slipper man å være redd for litt griseri også.

Her kan du se teppet lykkeliten har på rommet sitt →DIY- fargerikt teppe av gammelt sengetøy til lykkeliten

Som du kan se har jeg masse tøyballer ferdig og hva er vel bedre, enn å bruke noen timer en gråværsdag til å hekle tepper.

Godt igang med mitt neste prosjekt..

Kunne du tenkt deg ett sånn type teppe?

 

Håper du har en superfin dag der hvor du er ♥

Klem fra Engla

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 

 

 

#gjenbruk #redesign #DIY #interiør #tips #ideer #hobby #kreativt #teppe #gulvteppe #hekling

28 kommentarer

Siste innlegg