DIY – Adventsstjerne av kvister

For noen uker siden var lykkeliten og jeg på jakt etter kvister, for jeg hadde nemlig tenkt å lage en adventsstjerne.

Uken før  lagde jeg noen stjerner ( se DIY – Stjerner av kvister ) og da fikk jeg så mange fine tips fra dere, så vi måtte vi bare ut for å finne flere kvister.

Her var det jo mange fine kvister, men de var høyt oppe…

Alle de fargerike bladene hadde også falt av, så nå står treet der nakent og klar for vinteren.

Rart det der…vi pakker på oss masse klær, mens trærne står der helt nakne når kulden setter inn…

Men på bakken lå enda de fargerike bladene og lyste mot oss og jammen lå det noen kvister der også.

Ja for vi ville jo ikke skade noen trær når vi samlet kvister , bare samle noen som allerede lå på bakken.

 

Med lykkeliten i drømmeland fikk jeg i går kveld laget ferdig adventsstjernen.

Først knøt jeg sammen alle kvistene med hamptråd, så surret jeg en lyslenke rundt og rundt og rundt og rundt og her er resultatet:

Det var ikke så lett å ta bilde i vinduet, men du får kanskje ett visst inntrykk av hvordan den ser ut.

 

Nå skal jeg synke langt ned i sofakroken med ett glass rødvin og se på resten av The voice ♥

Ser du på det?

 Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

 

#DIY #interiør #adventsstjerne #diyadventsstjerne #diykvister #homemade #hobby #engla #lykkeliten #diystjerne #stjerne #kvister #lagadventsstjerne

9 kommentarer
    1. Koselig å lage julepynt 🙂 Jeg sitter også hensunket i sofaen. Hekler igjen 🙂 Har tatt sjansen på en Pluto-lue til, selv om jeg nesten hadde senebetennelse her for noen dager siden… det er jo så GØY!! Klarer ikke la være 😀 Ha en fin kveld 🙂 Klemmer til fine Egla <3

    2. Knalltøff advent-stjerne 🙂 Nok en gang blir jeg litt målløs over din kreativitet på så utrolig mange områder! Jaggu glad jeg fant deg her inne <3
      Ha en fortsatt strålende kveld
      Klemklem

    3. Stilig adventsstjerne:)
      Jeg må jammen komme meg ut i skogen snart for å sanke forskjellig til advent. Men nå må jeg trolig ha svømmeføtter for å gå ut her;)
      Ha en fortsatt fin kveld:)

    4. Jeg elsker slike ting som er laget av greiner. Fikk av min samboer et hjerte formet av piltre med lys. Det henger oppe hele året. Det er kjempe kos.:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg