En forsmak på årets interiørfarge 2014

Hvert år presenterer Nordsjö sine nøkkeltrender i trendboken Colore Futures. Neste års hovedtema er “Unlock potential”

Frigjør potensial – Innredningstrendene i 2014 oppfordrer oss til å tørre å forandre og se muligheten i hverdagsmiljøene rundt oss.

Så full av inspirasjon etter “Høstens fargerike trendlunsj” og årets farge for 2014 skal jeg sette igang med ett lite maleprosjekt i dag.

Fargen Teal er en herlig kombinasjon av grønn og blå og her får du en smakebit….nyt ♥



Med gråvær og øsende regn ute tar jeg utfordringer og setter i gang med mitt lille maleprosjekt.

For nå når mange av fargene forsvinner ute, er det bare å fylle på med farger inne.

 

Ønsker deg en fargerik dag!

Klem fra Engla ♥

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 


#åretsfarge #teal #fargetrender #interiør #maling #oppussing #DIY #Nordsjö
33 kommentarer
    1. Jeg har masse av de fargene på klærne mine jeg 🙂 Luer, gensere, strømpebukser osv. Startet med den fargen i fjor jeg, den er nesten litt turkis, men samtidig noe mer varm, som passer meg godt også 🙂 Så nå er det fint at alle klærne mine er hetl IN i år 😀 Hi-hi. Fint å ha på interør også da. Gleder meg til å se malingen din 🙂 Ha en fin dag Engla 🙂 Stooooor klem <3

    2. frodith: Herlig <3
      Jeg har også klær i denne fargen og liker den veldig godt 🙂
      Da jeg var på fargeanalyse for mange år siden var det denne fargen jeg skulle bruke for å fremheve øynene mine..
      Men nå er det malebukse i alle regnbuens farger som gjelder 🙂

      Ha en fin dag fineste frodith <3
      Stoooor klem til deg fra meg

    3. Årets farge bryr meg like lite som “årets insekt”, “årets kaffesort”, “årets lukt” eller “årets bokstav”. Noen farger liker jeg bedre enn andre, det er opp til personlig smak.

    4. Joar:
      Tusen takk for at du deler dine tanker.
      Jeg er helt enig med deg Joar, men jeg lar meg inspirere av alt jeg hører, ser, leser, lukter osv. men smaken er som baken og jeg håper da virkelig ikke at alle ender opp med å male veggene sine i denne fargen 🙂

      Jeg liker denne fargen veldig godt selv og derfor har jeg lyst til å male litt med den 🙂

    5. Magnolialykke: Da jeg hodt på med malingen her kom jeg faktisk på at jeg hadde litt lignende denne fargen på kjøkkenet mitt for 15 år siden 🙂
      Det er herlig med farger og gøy å fornye 🙂

    6. Artig at det er akkurat den fargen eg har på alle dei åtte-ti vakre gamle kjøkkenstolane vi arva av min manns besteforeldre. Dei står i kjellerstua. Tenkte på å male dei grå, latte el noko.. Men då er det kanskje berre å vente litt då, so blir dei heilt superduper-in 🙂 Morsomt.. Har arva ei slik gamal rosemala kiste i akkurat same fargen også. So dette blir vel heilt knæsj det då 🙂

    7. Fin farge, men for møk for meg, i hvert fall på vegger. Til møbler og hyller kunne jeg godt he brukt den:)
      Uff, nei nå får jeg lyst å begynne å pusse opp. Jeg har minst to soverom som burde få et løft;) Men jeg tør faktisk ikke …ennå. Jeg har en vond albue som jeg egentlig ikke vet hva feiler. Høyre seff, det må alltid være høyre når jeg er høyrehendt:(
      Ha en fin kveld videre:)
      Klemmer<3

    8. Nydelige farger sammen og kjempeflott til interiør 🙂
      Blått har jeg lite og ingenting av. Men grønn og turkis kjøper jeg gjerne på klærne, hehe eneste med meg som jeg ikke liker er at grønne topper lager øynene mine enda grønnere 🙂 for jeg har blå-grønne øyne og det er utrolig hvordan fargene kan gjenspeile hverandre.
      Gleder meg til å se hva du skal male 🙂
      Ønsker deg en strålende dag
      Klemmer

    9. geEren: Enig med deg, det er en hjertevarm og god farge <3
      Synd at det er så grått og mørkt ute, for da får jeg ike sett resultatet av malingen min. Ihvertfall ikke ordentlig og bilder kan jeg visst bare glemme 🙂

    10. karenmarenmette: Så gøy at akkurat den fargen kom igjen da 🙂
      Opp og frem med stoler og kister, hihi
      Men det viktigste er at du liker fargen og er fornøyd med den enten det er grønt eller grått 🙂

      Jeg kom på det selv da jeg sto og malte i går at jeg hadde en lignende farge på brystningen på kjøkkenet mitt for ca 15 år siden. I tilleg hadde jeg to kjøkkenstoler og en sittebenk, så fargene kommer igjen og igjen 😉

      Ha en fin dag kjære deg <3
      Klem fra Engla

    11. Livsrom: Ja det viktigste er at du tar vare på deg selv min venn også kan du heller sitte og drømme deg litt bort imens armen din leges.

      Ha en fin dag kjære Liv <3
      Klem fra Engla

    12. morsinunge: Ja det er en spennende farge og det fine med maling er jo at blir man ikke fornøyd er det bare å male det igjen 🙂
      Det er ihvertfall litt sånn jeg tenker 🙂

    13. Katharina Ursula: Ja jeg ble ihvertfall superinspirert av bildene og har egentlig bare lyst til å male,male,male 🙂
      Det er jo så mye spennende man kan gjøre 🙂

    14. Lisbeth Pedersen: Ja jeg fikk ihvertfall virkelig opp øynene for denne fargen og ser den plutselig over alt 🙂

      Sant det med at fargene gjenspeiler seg og det er nettopp derfor jeg skule bruke denne fargen, for jeg har grønne øyne 🙂

      Synd at det er så grått ute, for det blir så dårlige bilder og da får jeg ikke vist frem mitt lille maleprosjekt…men i morgen kanskje 🙂

      Ønsker deg ihverfall en strålende dag!
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg