DIY – Stjerner av kvister

I går dro jeg med meg noen trær inn ( ja det så ihverfal sånn ut etterpå ) og jammen fikk jeg laget masse rart.

Her ser du stjernene jeg laget ved å knyte sammen kvister.

En stor til å ha på veggen og en liten som pynt til lyslykten min.

Det ble masse søppel, men jammen er det gøy å lage så mye ut av så lite.

Denne lykten passe veldig fint til den jeg lagde i går → se lyslykt av kvister

Har du laget noe lignende?

 

Med ønske om en riktig fin kveld til deg fra Engla ♥

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 

 

#DIY #interiør #oppskrift

27 kommentarer
    1. Tusen takk for fantastisk tips !! No veit eg kva eg vil lage til min tapetvegg som eg ikkje har visst kva eg skulle henge på. Vil prøve meg på hjerte eg 🙂 sjå korleis det går. Skal dokumentere 🙂 Tusen takk for kjempe ide ! du er superduper!

    2. Du pusler og ordner du 🙂 Blir så fint atte 🙂 Ta med skogen inn og ordne, og når det er lys inni der blir det jo så fint 🙂 Jeg lurer på å helkle sånn rundt glassene jeg også. Hvordan masker brukte du der? Ha en fin kveld Engla-venn 🙂 Klemmermedlysogfarge <3

    3. Så kule stjerner!! Skikkelig både høst og julepynt den der! Hvor lenge holder den seg?
      Du som lager så mye fint interiør må ha det skikkelig koselig hjemme hos deg <3
      Ha en fortryllende kveld
      Klemklem

    4. karenmarenmette: Så bra at du likte det da 🙂
      Hjerte blir sikker kjempefint <3
      Lykke til!
      Det blir spennende å se resultatet 🙂

    5. Ja, i morgon blir det ut og plukke 🙂 Finne ei skikkeleg fin, seig seljegrein 🙂 Nydelige ting du laga. SKal prøve på det der og kle eitt glas med kvistar også: har so mykje fin hyssing som eg fekk av ho mor.. Klem og ha ein kjempe fin kveld Engla !

    6. frodith: Ja jeg pusler og ordner, for det er jo så gøy 🙂
      Ja hvordan masker brukte jeg på lyslykten…vet jo ikke hva det heter engang jeg…bare gjør det liksom.
      Men jeg gjorde det på samme måte som på teppene mine.
      Tok først så mange masker jeg trengte for å komme rundt glasset, laget en ring og heklet rundt og rundt..Skjønte du noe av det?
      God klem til deg fra meg <3

    7. Fru Stussli: Tusen takk 🙂
      Tror da at disse holder seg leeeege, for det er jo bare kvister.
      Ja det begynner å bli koselig i heimen, men ting tar tid og med lykkeliten som roter og en kreativ mamma som også roter er det nok å henge fingrene i her 😀

      Ha en fortsatt fin kveld du også Bentevenn <3
      Koz&klem

    8. karenmarenmette: Tusen takk kjære deg <3
      Jeg har sett hjerter av kvister og de kan bli riktig så fine 🙂
      Lykten med kvister er faktisk en av de lyktene jeg er aller mest fornøyd. Det blir så koselig lys av den. Nesten som ett bål 🙂

      Ha en superduperfin kveld du også <3
      Klem til deg fra meg

    9. Så fint! Det er så koselig å kjekt med hjemmelaget ting. Nå mot jul hadde det nok vært koselig å surre litt lys rundt stjernen kanskje? Også med en liten nisse 🙂
      Et supert DIY innlegg!

    10. fruensvilje: Tusen takk og takk for gode ideer, de kan man aldri få nok av 🙂
      Jeg tenkte faktis på om jeg skulle henge stjerna på døra, men nisse eller engel tenke jeg ikke på…lurt 🙂

    11. Kristine: tusen takk 🙂
      En lyslenke surret rundt stjerna hadde sikkert vært kjempefint. Ny adventsstjerne kanskje 🙂
      Tusen takk for tipset <3

      Ha en fin dag!

    12. Å den var kjempefin 🙂 og den kan jo egentlig brukes hele året, bare variere pynten med eks en nisse om julen, et høstblad om høsten og kanskje en blomst om sommeren 🙂
      Så kreativ og flink som du er, så må det jo være kjempefint og koselig hjemme hos deg.
      Ha en finfin torsdag 🙂
      Klemmer

    13. Lisbeth Pedersen: tusen, tusen takk kjære deg <3
      Det tar litt tid å bo seg til når man har startet helt på nytt, men jeg føler at det virkelig begynner å bli ett hjem nå. Mitt hjem eller rettere sakt lykkelitens og mitt hjem <3

      Ha en fortsatt fin dag Lisbeth <3
      Klem fra Engla.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg