DIY – lag lyslykt av kvister

I dag har jeg vært ute og samlet sammen kvister som jeg har laget litt av hvert av.

Blant annet denne lyslykten.

Alt jeg trengte var ett tomt glass, noen kvister og litt hamptråd.

Jeg prøvde først å lime fast kvistene,

men det ville ikke sitte, så da tok jeg like godt en hamptråd og surret rundt glasset før jeg fortsatte å feste pinnene.

Til slutt festet jeg ett hjerte LOVE

Dette var bare litt av det jeg lagde i dag, for det er virkelig uendelig med muligheter når man først har dratt med seg noen trær inn…hihi

Nå skal jeg tenne lyset og kose meg i sofakroken.

 

Med ønske om en fortsatt fin kveld til deg fra Engla ♥

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 

 

#DIY #interiør #hobby #oppskrift

29 kommentarer

Siste innlegg