DIY – lyslykt med kvister

God ettermiddag kjære lesere.

Nå har det vært stille fra meg noen dager, men som jeg nevte i ett innlegg tidligere har min eldste sønn vært hjemme på høstferie og da må dagene nytes sammen med han.

I tillegg har det jo vært ett utrolig nydelig høstvær, så jeg har vært mye ute og bare sugd til meg alle de vakre fargene.

Jeg elsker høsten og alle de fantastiske fargene 

I dag er det gråvær og dagen er duket for innekos og dette er noe av det jeg har lyst til å prøve meg på i dag.

(dette bilde fant jeg på google)

Lyslykter med kvister.

De ser ihverfall veldig fine og stemningsfulle ut på disse bildene.

 

Har du hatt en fin helg?

 

Med ønske om en fortsatt fin mandag til deg fra Engla ♥

#DIY #interiør #oppskrift
21 kommentarer
    1. Du så vakre bilder,jeg deler gleden ved høsten og alle dei flotte fargene med deg :))så lenge det er fint vær er dette den tiden på året jeg nyter godt :))dei lyslyktene såg veldig fine ut,bare flammen ikke når tak i kvisten så det tar fyr på utsiden av glasset :))

    2. Ja,det der så spennende ut Engla, prøve ut du og vise oss etterpå 😀 For jeg har fått så mye fine ideer av ting du har prøvd ut først 🙂 Først Engla,så meg 😀 Hi-he.. Hørtes koselig ut med helg med storing-besøsk. Klart man skal kose seg, så mye som mulig. Jeg er helt som deg når det gjellder fargene nå om dagen, går helt bananans i høst-løvet ute 🙂 Det er SÅÅÅ fine farger nå,overalt 😀 Stor klem til fine Engla-mor :-)<3

    3. De lyktene var knallstilige!! Sånn må stusslifruen prøve å få tid til også 🙂
      Koselig med besøk av storungene i høstferien. Her har også storgutten vært hjemme og det har vært sååå koselig. Nå som hverdagen er tilbake savner vi ham…. men men sånn er det vel bare. De skal liksom flytte i fra oss og lage seg et eget liv 🙂
      Ha en strålende kveld Englavenn <3
      Klemklem

    4. Lady August: Tusen takk kjære deg <3
      Fikk ikke laget noen lykter i dag, men i morgen vil jeg prøve dette 🙂
      Ha en fortsatt fin kveld fineste Lady <3
      Go´klem til deg fra Engla

    5. fruensvilje: Tusen takk <3
      Ja høsten er virkelig en vakker årstid og selvfølgelig vakrest i solskinn, men med en liten tass må jeg faktisk si at regnvær også har sin sjarm. Det er også herlig å se på min lykkelige toåring som står å hopper i vanndammene 🙂
      Ja det er nok greit å passe på disse kvistene 🙂

    6. frodith: Ja dette skal jeg prøve ut 🙂
      Fikk ikke gjort det i dag, men i morgen..
      Ha en fortsatt fin kveld fineste frodith <3
      Stooor bamseklem til deg fra meg

    7. Fru Stussli: Ja de var både røffe, tøffe og fine på en gang og i tilegg tror jeg det er rimelig fort gjort å lage 🙂
      Det er virkelig en omstilling når barna gjør seg klare for å forlate redet, men det er jo som du også sier livets gang 🙂

      Ha en fortsatt fin kveld du også Bentevenn <3
      Klem til deg fra meg

    8. Hmm .. det så jo ikke så vanskelig ut da, åsså så fine de var! Kanskje til og med jeg kunne ha klart det .. Men jeg får vel ikke ut finger’n til å forsøke meg på noe nytt, uansett hvor mye det måtte friste. ;o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg