DIY- Hylle til barnerommet

Lykkeliten er som kjent hekta på traktorer og aller best er jo selvfølgelig Gråtass.

Tidligere har jeg laget t-skjortepute og bilde  til han med Gråtass motiv og denne gangen tenkte jeg at det var på sin plass med en liten Gråtasshylle.

Dette har vært ett prosjekt jeg har hatt liggende halvferdig lenge, men i dag fikk jeg endelig tatt meg sammen og gjort den ferdig.

Hyllen er kjøpt på bruktbutikken og når jeg fant den hadde den denne fargen

Men etter å ha vasket den godt og malt den noen strøk ble den hvit og fin

For å få til gråtassmotivet printet jeg ut et bilde og klippet ut selve traktoren

Frem med kost og decoupagelimet.

Først tok jeg ett strøk med limet på baksiden av bildet før jeg satte det på plass. Deretter tok jeg ett strøk over hele bildet

og sånn ble resultatet da det hadde tørket.

En fin liten hylle til å ha den fine lille Gratasstraktoren han fikk til bursdagen sin

Har du noen kreative prosjekter på gang?

 

Med ønske om en fortsatt fin kveld til deg fra Engla ♥

 

#DIY #interiør #mammablogg #oppskrift
19 kommentarer

Siste innlegg