På loppemarked – jeg fant, jeg fant…

Før sommeren var vi på loppemarked og der fant jeg blant annet dette lille bordet i teak.

Prisen var 40 kroner og det er det ihverfall verdt.

Jeg bestemte meg fort for at jeg ville male det, men visste ikke helt hvordan, derfor har det bare blitt stående på boden.

Men for ett par uker siden dro jeg frem bordet igjen og fikk grunnet det og siden jeg nå er inne i en oransje periode ble jo fargevalget veldig lett.

Etter ett strøk med heftgrunn og tre strøk med interiørmaling ble resultatet sånn.

Dette ble en herlig oransje fargeklatt synes jeg.

Den nydelige lykten har jeg fått av min gode venninne Anett ♥

Er du også glad i farger?

 

Ha en tipptopp dag videre!

Klem fra Engla

#interiør
29 kommentarer
    1. haha såå lurt 😀 40 kroner er jo ingenting, 2 sjokkisser nesten 😀 Digger farger, det frisker opp i hjemmet. Flinkeste engla som lager så fine ting at av ingentingkroner liksom <3 klæmme og fiiin dag <3 og gjett om jeg fikk lyst å gå på loppis eller ? :DDD

    2. Herlig og energigivande fargeklatt ja! Modig farge! Sjølv er eg litt meir dus og pinglete i fargeval.. Er inne i ein natur-tre-farge-periode.. Kjekt at periodene varierer litt. Kjekt å bytte litt innimellom.. Utruleg kva interiør, ommøblering, utskifting gjer med kvardagsomgivelsane. Herlig 🙂

    3. morsinunge: Jeg har også hatt veldig nøytrale farger det siste året, men har alltid vært glad i farger.
      Nå har jeg tatt helt av 🙂

    4. ladyaugust: Så sant, 40 kroner er jo ei sjokoladeplate det jo 🙂
      Og når det var så billig har jeg jo fortsatt igjen litt til sjokolade, hihi
      Loppemarkeder er tingen 😀

      Go´klem til deg fra meg <3

    5. karenmarenmette: Tusen takk, ja denne fargen ble så varm og god 🙂
      Helt enig med deg og hjemmet vårt har virkelig blitt forandret etter at jeg dro inn det oransje. Det fikk en helt annen glød 🙂

      Ha en fortsatt fin dag kjære deg!
      Klem fra Engla
      (ps. regner med at takknemlighetssteinen ligger i postkassa di i dag..)

    6. dette bordet ble veldig fint og du har gjort et godt arbeid :))jeg elsker farger og akkurat no hadde det bordet passet perfekt på hybelen vår i Volda :))

    7. Veldig glad i farger jeg også 🙂 Og det bordet der ble jo SÅ flott. Først så billig og greit,og med den fargen ble det jo en skikkelig fargeklatt 🙂 Du har litt sånne farger rundt omkring også ellers du nå? Lys og annen fin pyn hvertfall, det VET jeg 🙂 Likte Lykkeliten det? 🙂 Håper du har hatt en fin dag Engla 🙂 Klemmer i massevis <3

    8. frodith: Jeg satt akkurat å tenkte på deg da din komentar tikket inn frodith 🙂
      Kjente du det??? hihi

      Lykkeliten er veldig glad i dette bordet…snu det rundt på hodet og skyve det bortover 🙂
      Det var faktisk grunnen til at jeg satte det bort en stund før jeg malte det og nå da det er nytt og oransje får det stå i fred…ihvertfall nesten 🙂 Må bare parkere noen traktorer og sånn der iblandt <3

      Jeg har hatt en super dag og det håper jeg du også har hatt fineste frodith <3

      Ønsker deg en herlig kveld 🙂
      Stoooor go´klem fra Engla

    9. Klart han må ha noen traktorer inni der 🙂 En liten garasje 🙂 Herlig 🙂 Dagen har vært egentlig ganske dritt, men den tok seg opp utover kvelden 🙂 så nå er jeg igang med sy pynt på premiene mine 🙂 Klemklem <3

    10. frodith: Uff, det er kjedelig med sånne dritt-dager, men hadde det ikke vært for dem så hadde vi sikkert ikke klart å verdsette de fine og gode dagene.
      Så fint at det har tatt seg opp utover kvelden da vennen <3
      Kos deg en pyntingen. Jeg gleder meg til utstillingen din <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg