DIY- kubbelys med motiv, jeg er en liten…klem

I dag har jeg funnet frem noen fine servietter og laget noen koselige lys til helgen.

Her ser du hvordan jeg gjør det.

Det eneste du trenger er kubbelys, serviett, saks, bakepapir og ett varmt strykejern.

Har du ikke strykejern går det også an å bruke teskje som vist HER, men det er selvfølgelig mye mer tidkrevende.

Del servietten sånn at du kun bruker det ytterste laget.

Klipp serviettern til den størrelsen du vil ha.

Legg sevietten på lyset og bakepapiret stramt over.

Stryk forsiktig over med strykejernet på svak varme. Pass på at det blir ett tynt vokslag over hele sevietten og vipps så er det ferdig.

To nye lys gjort i en fei ♥

“Jeg er en liten klem

som vandrer fra hjem til hjem

for å spre lys og glede

Klemmen sender jeg videre til alle jeg er glad i”

 

Med ønske om en fortsatt fin fredag og en riktig god helg til deg fra Engla ♥

Minner også om → Ett lite takknemlighetsdyss – Give Away←  med trekning i morgen, 5 oktober

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 

 

#DIY #oppskrift #interiør
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg