En kreativ tømmerhugger??!

I dag har det vært nok en nydelig dag med strålende sol, så utpå dagen var det på med joggeskoene og ut på tur.

Jeg hadde egentlig tenkt å plukke med meg noen høstblader, men som du kan se har ikke høsten gjort seg gjeldene på trærne her, ihvertfall ikke der jeg gikk i dag.

På turen fikk jeg øye på noe fint.

Kan du sen den?

Jeg har lagt merke til den før også, men aldri stoppet og sett ordentlig på den.

En liten stol midt bland stubber og trær.

Det spørs nok om tømmerhuggeren har fått utløp for sine kreative sider i en matpause eller tre her.

Synes stolen var riktig så fin jeg ♥

Det ble ingen høstblader i dag, men en tur på 8 kilometer i nydelig høstvær.

Har du hatt en fin dag?

 

Med ønske om en fortsatt fin kveld til deg fra Engla ♥

7 kommentarer
    1. Den var veldig fin.. Kunne nesten vore frista til å ta den med heim 🙂 🙂 🙂 Min dag har vore varierande, men best frå kl 13 og utover. Blei bedre og bedre utover.. Avslutta med herleg fotosafari i Vigelandsparken..

    2. Så koselig den var:):)
      Tja, må vel si at dagen er bra. Tid for hjemreise etter to uker i Algarve. Har hatt det supert, deilig, og har laddet batteriene. Dro fra 25 gr i Faro, sitter i flyet over Europa, og deler en flaske vi med min kjære. Ja, det kjennes bra. Lander på Gardermoen om 1t og 20 min. Det meldes 4 gr der spørs hvordan det kjennes? Uansett det blir bra å komme hjem også:)
      Ha en fortsatt fin kveld, kjære du:)
      Klemmer<3

    3. De kan de som vil tenker jeg. Herlig flott vær. Når en er på jobb nå så mister man så mye tid ute. Blir mest inne, og ikke lett å nyte solen da.
      På vei til jobben var det et herlig skue, og på vei hjem fra treningen i går like flott. Elsker fargespillet på himmelen, og nyter dagene.:)

    4. en utrolig vakker tur du har hatt her:)skal være enig i att den vesle stolen var fin,hadde barken vært av så kunne den pyntet utenfor døra med en nisse på om ikke så lenge hi hi,men med barken på så kjem nok borrebiller og mott i den

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg