Mine topp tre DIY prosjekter i september

Det er visst ikke bare timene og dagene som flyr av sted. For jammen flyr månedene avsted også og tenk i morgen er det allerede oktober.

To måneder til første luke i adventskalenderen skal åpnes igjen, også jeg som ikke synes det er mange dagene siden jeg ryddet bort kalenderen…

Ja, ja her er det om å gjøre å holde seg fast i karusellen, for den går jo bare fortere og fortere.

Er det bare jeg som føler det sånn?

 

Her kommer ihverfall mine topp tre DIY prosjekter for denne måneden (ifølge lesertallene):

DIY – med høstens fargesprakende blader

DIY – høstlys i sandkakeformer

Ny stue med tekstilfarge

Er det noe av dette du har prøvd, eller kunne tenke deg å gjøre?

 

I morgen starter enda en ny måned som jeg har tenkt å fylle med mange nye diy prosjekter.

Med ønske om en herlig høstkveld til deg fra Engla ♥

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 

 

#DIY #gjenbruk #redesign #oppskrift #interiør
15 kommentarer
    1. Nei, synes det går fort jeg også 🙂 Men jeg gleder meg til å ha julekalender på bloggen da 🙂 Det blir nemlig veldig kos 🙂 Og det er mye kos å finne på de to månedene før julestyret. Men jeg er helt enig, det raser avgårde… DU har laget mye fint i høstfarger i september 🙂 Herlig 🙂 Kose deg med nye prosjekter 🙂 Klemmer <3

    2. du har iallefall skapt masse med høsthygge i heimen :))je tenker vel egentlig ikke på kor fort månedene går,jeg teller ned mine 8 uker på trening hi hi 2 uker er unnagjort :))

    3. Dagene flyr…
      Jeg har på følelsen av at jeg henger i en stropp. En slik gummi stropp. Prøver å komme litt lengre, men spretter tilbake.:)
      Har ikke nok timer i døgnet nå jeg..)

    4. frodith: Tusen takk fine frodith <3
      Jeg gleder meg til å finne ut hva julekalenderen på bloggen din er 🙂

      Ha en riktig fin høstferiedag <3
      Klem fra Engla

    5. fruensvilje: Tusen takk, ja her er det ihvertfall full høs i heimen 🙂
      Du er jo så flink med treningen din!

      Lykke til videre og ha en riktig fin dag 🙂

    6. inneuteferdig: Ja det blir litt sånn man har så stooore planer for dagen og plutselig er kvelden der uten at man har fått gjort stort 🙂
      men, men jeg er nå glad det ikke er andre veien 🙂

      Ha en finfin dag!
      Klem fra Engla

    7. Ja, Lisbeth sa også det, og jeg tenker at dere var med på kalenderen i fjor, men da kjente jeg ikke dere ennå. Men det gjør jeg nå 🙂 klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg