De små øyeblikkene

Ha en fin søndag ♥

12 kommentarer
    1. Kanskje jeg får nyte å rydde hagen i dag da 😀 Ikke alltid like lett å huske det. Men i dag er jo hele familien i sving og det er superkoselig!
      Ha en finfin dag Engla <3

    2. Ja det er alle de små øyeblikkene som er livene våre 🙂 Ikke sant 🙂 Håper du har en fin dag som bare det 🙂 Jeg er kommet meg hjem fra spa, og må nyte litt sofa her i kveld 😀 En uke høstferie står på programmet 🙂 Klemmeribøtterogspann <3

    3. Fru Stussli: Jeg håper du har hatt en fin dag i hagen fineste Bente <3
      Det er viktig å nye stundene med familien samlet, for plutselig blir det lenge mellom hver gang 🙂

    4. frodith: Ja det er sant 🙂
      Jeg har hatt en kjempekoselig helg med masse besøk, både av tobeinte og firbeinte <3
      Ha en fortsatt fin kveld fineste frodith <3
      Kosemoseklem <3

    5. Å så deilig med mye hyggelig besøk da 🙂 Det hørtes kos ut 🙂 Nå er det så godt med fri, jeg skal bare nyte hele høstferien 🙂 HÅper du skal kose deg litt i uka som kommer også 🙂 stor klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg