En uforglemmelig helg

Nå er vi hjemme igjen etter en herlig helg i Trysil.

Vi har feiret bursdag for både små og store

 

Utgangspunktet for helgen i Trysil var å feire min 40-års dag sammen med min gode venninne som også snart runder 40.

Her er bordet dekket og klart og takket være mange gode hjelpere ble det en minnerik, koselig og artig fest ♥

Men det var ikke bare min venninnde og jeg som ble feiret i helgen.

Neida, min kjære mor (les:Min mor: norges hekledronning) disket opp med kaker og ba inn til fest,

så lykkeliten fikk feiret 2-års dagen sin sammen med venner og familie i Trysil også♥

Traktor fikk han også prøvd 🙂

Vibeke hadde med seg sine tre hunder og bestemor og bestefar i Trysil har en, så helgen har også vært pregen av hundeliv.

En herlig og uforglemmelig helg med venner og familie ♥

 

Har du hatt en fin helg?

Engla

 

23 kommentarer
    1. Det så skikkelig koselig ut, både for små og store 😀 Tenker Lykkeliten var glad for å få litt bursdag der også 😀 Jeg har vært på besøk på landet, og vasket hus. Helt passelig deilig, og noe jeg trengte nå 🙂 Ha en fin kveld 🙂 Klemmer <3

    2. Elskar bordpyntinga dykkar !! Spesiell den glaspynten med blad og hyssing, og ikkje minst rognebærklasane med blad på borda. Fantastisk haustpynt!! Er litt nysgjerrig på dei blada som ligg på plassane. Du vil ikkje vise meir bilder frå borda vel ? Ser ut som eitt ordentleg haustlag 🙂

    3. Gratulerer forresten med overstått førti 🙂 Har hatt deilig hyttehelg ved sjøen, eg. Med nære og kjære. Det er so godt å kome men ofte også godt å dra. Also godt å kome heim igjen også. Spesielt når ein ikkje har innlagt vatn og utedo. Men det har sin sjarm i nokre dagar 🙂

    4. frodith: Ja vi har storkosa oss både vi på to bein og de på fire 🙂
      En herlig helg som ihvertfall jeg kan leve lenge på.
      Ha en fortsatt fin kveld fineste frodith <3
      Stooor klem til deg fra meg

    5. karenmarenmette: Tusen takk <3
      Jeg har desverre ikke flere bilder her, men bladene som ligger på plassene er servietter som er brettet som sommerfugler. Jeg skrev ett innleg om de i forrige uke.
      Det ble ett skikkelig høstlag, for jeg føler virkelig at høsten kom nå i helgen 🙂

    6. karenmarenmette: Tusen takk <3
      Jeg ble førti i juli jeg da men.., vi måtte finne en dato sånn midt i mellom 🙂
      Høres veldig koselig ut med hyttetur også da, men jeg er enig med deg. Borte bra, men hjemme best 🙂
      Ha en fortsatt fin kveld <3

    7. Fru Stussli: Tusen, tusen takk gode Bentevenn <3
      Ja vi har hatt det helMAX i helgen 🙂
      Jeg tenkte på deg da vi måtte kjøre om Kongsvinger på vei hjem i går 😉
      Hadde vært gøy å suse inn i stussliveien en gang 🙂

      Stooooor klem til deg fra meg <3

    8. Hanne: Ja det er rart med det 🙂
      Vi sette nok mye større pris på de øyeblikkene vi har sammen nå når det ikke er så ofte 🙂

    9. outofoffice: Tusen takk kjære deg <3
      Jeg har alltid pleid å feire barna, men min egen bursdag har jeg ikke feiret sånn på veldig mange år.
      Det er utrolig koselig å samle familie og venner og en bursdag er en kjempefin anledning ti å få det til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg