Englamor tipser

I går ble lykkeliten 2 år og i den forbindelse hadde jeg kjøpt inn kakeform og selvfølelig ikke hvilken som helst kakeform,

for vi måtte jo selvfølgelig ha traktorkakeform.

Kakeformen fant jeg i butikken traktoreffekter.no

De hadde også en traktorpepperkakeform som jeg kjøpte


For hva er vel bedre en en traktorbrødskive med leverpostei til frokost ♥

Lykkeliten rakk å ta på den før jeg fikk tatt bilde, så den ser kanskje ikke så delikat ut, men god var den nok for den gikk ned på høykant.

Pepperkakeformer kan brukes til så mangt ♥

 

Med ønske om en fortsatt fin dag til deg fra Engla

#mammablogg

#DIY
7 kommentarer
    1. Det Lilla Huset i Skogen: Ja ikke sant og maten blir jo med en gang mere spennende når man slipper den samme gamle skiven dag etter dag 🙂
      Kaken ble derverre ikke noe pent syn…, for jeg fikk den ikke hel ut av formen, men den ble god da 🙂
      Jeg gir meg ikke så lett, så kanskje det kommer bilder av en traktorkake etterhvert også 🙂

    2. Hi-hi, ja Lykkeliten er vel på pletten før man får sukk for seg 😀 Herlig form. Klart han må ha sånn på bursdagen sin 😉 Ha en fin kveld Engla 🙂 Klemmer til deg fra en veldig våken Frodith 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg