Engla gjør rare ting hun aldri har gjort før – del 2

I stedet for å kaste den siste lille biten av vårløken satte jeg den altså i ett glass med vann på benken.

Det er nå 11 dager siden jeg skrev om det her og i dag ser den sånn ut.

For to dager siden puttet jeg en til oppi glasset også, sånn at den første ikke skulle dø av ensomhet.

De er tross alt vant til å ligge flere i pakka i butikkene.

I dag ble de forfremmet og fikk flytte opp i ett lilla glass,

så nå er de nok snart så store at de når heeeelt opp i taket.

Ja, ja det er ikke det at jeg ikke har råd til å kjøpe meg vårløk på butikken da, men det er så gøy å prøve nye ting og ekstra gøy når det viser seg å gi positive resultater 🙂

 

Dette har jeg aldri gjort før, så det kan jeg helt sikkert ♥

 

Har du prøvd noe lignende?

 

Med ønske om en fortsatt fin kveld og en riktig god natt til deg fra Engla♥

20 kommentarer
    1. Hi-hi,mye lurt på gang du 🙂 Nei, jeg har ikke prøvd det før 😀 Din snart i taket ja ;-D Ha en fin kveld og en god natt, jeg er trøtt som en strømpe… :-O GJesp.. Nattaklem <3

    2. Fru Stussli: Hihi, ja de er jo igrunn ganske dekorative også, men jeg har de ikke midt på bordet sånn til vanlig da.
      Det var bare under fotoshooten 🙂

      Man får det ikke mere gøy enn man gjør det til selv 🙂

      Nattaklem til deg kjære Bentevenn <3

    3. Haha så artig 🙂 Sånn er det, når Engla gjør ting hun ikke har gjort før, ja da blir det alltid suksess uansett <3
      Jeg har selv aldri prøv noe lignende.
      Natta flinke Engla 🙂
      Klemmer

    4. frodith: Hihi, gøy på landet, gøy på landet 😀

      Gjesper så tårene triller her jeg også, så nå er det loppekassa neste 🙂

      Nattaklem til deg fineste frodith<3

    5. outofoffice: Juhu, fikk bilder i hodet av alle mulige slags grønnsaker i glass bortover benken, hihi
      Kan bli ett riktig så fargerikt fellerkap det da 🙂
      Jeg vil gjerne se 😉

    6. Lisbeth Pedersen: Alltid gøy å prøve noe nytt <3
      Så nå er det slutt på blomster i vinduskarmene her, for heretter er det purreløk og reddiker osv. hihi

      Nattaklem til deg fra meg

    7. Morsomt å teste ut slikt:) Jeg syns det er kreativt å komme på det.
      Nei, jeg har ikke prøvd lignende, mine får nytt liv i komposten, eller GIR nytt liv;)
      Ha en god natt:)
      Klem<3

    8. Livsrom: Ja det var gøy å finne ut om det fungerer, men om smaken er den samme det vet jeg ikke.

      Ha en finfin dag fine Liv <3
      Klem til deg fra Engla

    9. ingrid: Ja jeg tror jeg blit på samme måte med purreløk, men det er nok lurt å putte de i jord etterhvert, for de får jo ikke noe næring gjennom vannet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg