Forbereder årets happening

Ja ihvertfall for oss da…

For snart skal min gode venninne og jeg feire 80-års dag, eller rettere sakt 40+40, noe jeg gleder meg veldig til.

Festen skal holdes i Trysil og nå er vi i full gang med forberedelsene.

Frem med DIY blader, servietter og skaperglede.

Som du kanskje ser blir temaet høst, siden vi begge elsker høsten og dens fargesprakende skjønnhet.

 

I fjor høst laget jeg disse lyktene og hvis trærne er klare og jeg rekker det før bursdagen kanskje jeg lager noen sånne til å ha på bordene

Vi har vært venninner siden ungdomsskole og kjenner hverandre godt.

To gode venninner som skal feire fødselsdagen sin sammen, hva er vel bedre enn det ♥

 

Har du noen gode ideer eller tips på lur blir jeg hoppende glad hvis du vil dele dem med meg 🙂

Alt fra diy tips til tips om festleker og sanger taes imot med takk!

 

Med ønske om en fortsatt fin dag til deg fra Engla♥

#DIY
27 kommentarer
    1. Gleder meg masse til vi skal feire dagene våre sammen:) nå er vi godt i gang og bordene blir kjempekoselige..nesten like koselige som oss;) dette blir helt konge:)

    2. Kjempefint med sånne høstblader som pynt da 🙂 Hvis bladene er kommet skikkelig “i gang” er jo ingenting finere enn det 😀 Skal tenke litt på dette med leker,og si fra hvis jeg kommer på noe 🙂 Ha en strålende dag min venn 🙂 Her er det sol og jeg skal gå hjemover i solen, må jo øve meg litt til Trysilrypa til helga 😀 Klemmeflatereenneipannekake <3

    3. Veldig fine lysholdere!
      Hvis ikke bladene blir klare, kan du bruke grønne blader, male på dem, og trykke bladmønster i høstfarger på f.eks. bordkort eller noe sånt 🙂

    4. Så herlig! Er noe eget med de vennene man har hatt lenge.
      Jeg kommer ikke på gode tips akkurat nå, men skal si ifra hvis noe dukker oppp i stusslihodet mitt.
      Nå skal jeg løpe på pompdelux-kveld 🙂
      Ha en finfin mandagskveld!

    5. Så koselig da og feire dagen sammen 🙂
      Kjempeflott med de lyktene med høstblader på.
      Kommer nok ikke på noen festleker, er ikke noe kreativ der nei. Dere for invitere til: “Velkommen inn i 40 årene”, så går alle kledd i klær/kostyme tillaget som på 40-tallet. Eller siden dere slår sammen dagen: velkommen inn i 80-årene og klær/kostyme deretter.
      Dette gjorde vi med 30 årsdagen til min søster for en del år siden, “Velkommen inn i 30 årene” og alle gikk kledd som på 30 tallet 🙂
      Uansett, ønsker deg lykke til med planleggingen og alle forberedelser.
      Ha en fin mandagskveld
      Klemmer

    6. Jeg er egentlig full av slike påfunn, men hjernen min er ikke med i kveld.
      Da jeg var femti, dere 80, inviterte med tema veien til ungdomskilden…
      Jeg ringte rundt, var på butikker og fikk prøver på kremer, drikker,konomeriet og dens slag, ja, det var ikke måte på hva jeg fikk..Dette hadde vi egene “stand” på, der de kunne prøve, hehe eller ta med hjem.. Skal si i fra om jeg kommer på noen ting 🙂

    7. dere har noe koselig å glede dere til ja,jeg har selv vært i et 40 x 40 årslag tidligere og kan bare si att det var kjempekjekt.tenker dere kommer i havn både med pynt og leker innen dagen er der :)lykke til

    8. hva med å tørke appelsiner i ovn og bruke de som en del av dekorasjonen? har pyntet lys ved å knute fast med hyssing kanel stang og appelsin skiver tørket i ovn 🙂
      uansett, du er veldig kreative, så jeg er sikkert på at dekorasjonen kommer til å bli super! ha en fin kveld 🙂

    9. For life: Gleder meg veldig jeg også vennen min <3
      Det blir kjempegøy , bare det å treffes og være sammen med mange av våre nære og kjære en hel kveld blir kjempestas 🙂

    10. frodith: Tusen ta, ja jeg fant faktisk igjen en pose med blader som jeg tørket i fjord, så da blir det ihvertfall fine lyslykter til festen 🙂
      Heldig du som skal på Trysilrypa, det blir sikkert kjempegøy!
      Da må du hilse alle Tryslingene fra meg 🙂
      Neste år skal jammen jeg også ta turen.

      Ønsker deg en fortsatt herlig sommer/høstdag fineste frodith <3
      Kosemoseklem <3

    11. ingrid: Tusen takk <3
      Tusen takk for tipset, det skal jeg virkelig ta med meg og jeg har allerede fått noen ideer utifra det du skriver 🙂

    12. Fru Stussli: Ja det er så utrolig gøy å kunne få til noe sånt.
      Jeg har igrunn ikke feiret noen fødselsdag de siste årene, men i år skal vi virkelig gjøre noe med det 🙂

      Pompdelux, hva er det?

      Ha en herlig dag videre fine Bente <3

    13. Lisbeth Pedersen: Tusen, tusen takk <3
      Det er desverre alt for kost tid til bursdagen er, så vi rekker ikke å be folk om spesielle antrekk, men nå vet jeg ihverfall at jeg bør be dereom hjelp tidligere, for det hadde jo virkelig vært helt konge om alle hadde stilt i 70-talls klær 🙂

      Tusen takk for tipset kjære deg. Tar det med meg til neste gang 🙂

      Ha en fortsatt fin dag <3

    14. fruensvilje: Ja vi gleder oss veldig og bare det å kunne samle mange av våre nære og kjære gjør at det blir en minnerik og koselig kveld uansett <3

    15. Fru Stussli: Spennende, der må jeg ta en titt 🙂
      Har akkurat kommet over en egen gråtass side som jeg tror jeg må shoppe litt fra også, for lykkeliten blir to år om få dager 🙂

    16. Hanne: Herlig Hanne 🙂
      Skjønner at du er like kreativ på selskapsfronten også og jeg tar imot alle gode tips med takk, så tusen, tusen takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg