Disse fem får en takknemlighetsstein i postkassa si

Nå har jeg trukket ut de fem som får hver sin takknemlighetsstein.

Vinnerene denne gangen ble:

Lisbeth med bloggen lisbethpedersen.blogg.no

Liv med bloggen www.livsrom.blogg.no

Bente med bloggen stussli.blogg.no

Rita med bloggen ritahobbyfoto.blogg.no

Eva Britt med bloggen evabritt.blogg.no

 

Nok en gang, TUSEN, TUSEN TAKK  til alle dere som er innom bloggen min og legger igjen hyggelige kommentarer!

Jeg setter utrolig stor pris på dem alle!


 Den største gleden jeg kan ha er å gjøre andre glad, så da håper jeg at dere blir glade for takknemlighetssteinene som snart dumper ned i postkassene deres 

 

Med ønske om en fortsatt fin kveld til deg fra Engla

12 kommentarer
    1. Åh tårene spretter! Jeg er altså blitt en sippeguri 😀 Men det er bare glade tårer! Tusen tusen takk snilleste Engla <3 Du er en superkoselig jente som jeg er så glad for å kjenne her inne. En vakker dag må vi ha et bloggtreff slik at jeg får sett deg irl :-)))
      Klemme nesten paddeflat :-))

    2. Å tusen tusen takk snilleste Engla <3
      Så er jeg helt enig med Bente, du er en superkoselig jente som jeg er glad for å kjenne her inne.
      Ja hadde vært skikkelig artig å samlet bloggvennene og møttes.
      Ha en fortsatt fin søndagskveld
      Klemmer

    3. Gratulerer til vinnerne! 🙂 Koselig med sånne steiner. Jeg har en engel som var så fin, fra deg jeg 🙂 Og den er også kjempfin <3 Kose deg med resten av søndagen fine, fine Engla. Klemmer i bøtter og spann er på vei <3

    4. Tusen takk! Dette var en hyggelig overaskelse:):) Jeg skal nok bruke den, og ha den med. Nettopp det du skriver om å gi det positive rom har blitt svært viktig for meg den siste tiden. Jeg har gått gjennom en periode i livet der jeg har veltet meg i selvmedlidenhet, sørget over mitt tape liv, og vært på grensen til å bli bitter. Heldigvis har jeg tatt grep, snudd på flisa, og begynt å se hva jeg faktisk ennå kan, og alt jeg har å være takknemmelig for.
      Og så har jeg møtt en jente her på bloggen som er enormt positiv. Kommer med påminnelser, med gullkorn, med ord til ettertank, og med ros. Jeg er takknemmelig for å ha deg som blogg-venn, Engla:)
      Ha en super ny uke:) Klem<3

    5. Fru Stussli: Kjære gode Bentevennen <3
      Det er bare en liten ting fordi jeg er så takknemlig for å ha blitt litt kjent med mennesker som deg <3
      Det hadde vært utrolig koselig og kunne møttes en gang og vi bor jo faktisk ikke såååå langt ifra hverandre 🙂

      Kosemosemandagsklem <3

    6. Lisbeth Pedersen: Selv takk flotte Lisbeth, gleden er på min side <3
      Jeg blir så rørt her jeg sitter, både du og de andre damene her gir meg masser med inspirasjon og ikke minst så mange koselige og varmende kommentarer. Så denne steinen er bare ett lite symbol på at jeg er veldig takknemelig <3
      Jeg er helt enig med dere, det hadde vært utrolig gøy å kunne møtes 🙂

      Ha en finfin mandag
      Klem fra Engla

    7. ritahobbyfoto:Gleden er på min side kjære deg <3
      Jeg er så glad for å ha fått gleden av å bli bittelittegrann kjent med deg og de andre damene 🙂

    8. Livsrom: Selv takk kjære deg <3
      Det er en ære å kunne få bli litt kjent med deg og få ta del i litt av din hverdag og dine tanker.
      Jeg setter utrolig stor pris på dine hyggelige komentarer og tilbakemeldinger og dette var en måte og kunne vise min takknemlighet.

      Ønsker deg en superfin mandag kjære Liv <3
      Go´klem til deg fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg