DIY – gulvteppe av sengetøy

Jeg klarte ikke å spare fillene helt til vinteren, så her går heklenåla varm om dagen.

Dette er det nyeste teppet i teppefamilien min.

Gråtass hadde veldig lyst til å parkere midt oppå teppet, men da måtte jeg si: “hit, men ikke lengere” !!!

Teppet er laget av strimlet sengetøy, noe som gjør at det er slitesterkt, mykt, varmt og deilig å gå på.

Det kan vaskes i maskin på 40 grader og tørkes i tørketrommel.

Denne gangen ble det ett grått og hvit teppe som har en diameter på 84 cm og en tykkelse på 1,5 cm.

 

 

Med ønske om en riktig så fin kveld til deg fra Engla♥

 

#gjenbruk #hekling #interior #interiør #interiör #håndarbeid #hobby #håndlaget #mydesign #gulvteppe #hekletteppe #fillerye #ragrug #redesign #blogg #kreativ
16 kommentarer
    1. Ja, her går det unna! :o) Fint teppe. Klart Gråtass gjerne ville parkere der. Det passa jo perfekt i fargene til traktoren. ;o)

    2. Dette ble fint! Jeg har også lyst til å hekle teppe igjen. Kjekt prosjekt 🙂 Har lagt til sides noe sengetøy. Får sette i gang med å strimle det en dag 🙂 Heklet teppe kan bli fint i kjellerstua. Det blir nok en “litt-av-hvert”-plass med mange forskjellige farger 🙂

    3. Kjempefint! Dette kræsjer ikke med andre farger. Veldig praktisk, fint og nøytralt teppe. Ofte slik at de fargerike vi lager tar en del av oppmerksomheten. Dette var genialt!
      Du ble fort proff 🙂
      Ha en strålende kveld Engla <3
      Klemklemz

    4. Marit: Ja her går det unna skal jeg si deg 🙂
      Jeg tenkte først å selge dette teppet, men jeg så det samme som deg at det passet så fint til gråtassen.
      Det vil jo passe pesfekt i ett gråtassrom for lykkeliten 🙂

    5. dandilion: Ja det kan være lurt å ha farger som passer litt overalt, for da kan man jo flytte litt på det.
      Alternativt kan man jo hekle ett nytt teppe hver dag, hihi

    6. Fru Stussli: Tusen takk kjære deg, jeg har hatt to dyktige læremestere skjønner du 😉
      Deg og mamma <3

      Jeg ble veldig fornøyd med disse fargene og tror det vil bli fint på lykkelitens rom etterhvert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg