Eh…Engla gjør rare ting som hun aldri har gjort før…

Hmmmm er dette det du tror det er?

(dette bildet tok jeg i går)

 

En liten avlegger eller noe sånn…

(dette bildet tok jeg i dag)

Joda, det er en vårløk i vann så klart …!!!

I stedet for å kaste den siste lille biten av vårløken satte jeg den altså i ett glass med vann på benken og jammen ser det ut til at den vokser seg stor og sterk igjen.

Vannet blir fort gromsete, så det må nok byttes hver dag.

 

Dette har jeg aldri gjort før, så det kan jeg helt sikkert ♥

 

Har du prøvd noe lignende?

 

Med ønske om en herlig fredagskveld til deg fra Engla♥

 

Minner også om → gavedryss…←  med trekning 1 september

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 


#DIY
8 kommentarer
    1. Skal det komme en helt ny og ordnetlig ut av bare den, sånn fra vannet? 😀 Må den ikke i jord eller noe? 😀 Moro at du gjør sånne rare ting, og ser hvordan det går da 😀 Ha en nydelig kveld, Engla. Håper solen skinte litt ekstra på deg i dag 🙂 Klemmer <3

    2. jeg forsøkte med en purreløk i sommer,den vokste fort og så var det bom stopp,desverre råtnet den bort for meg.Jeg har hørt om dette før og det skal være mulig å få frem ny løk

    3. Haha såå mye spennende du finner på, jeg skal jammen sette en mandelstang i vann i morgen så kanskje det er 2 på søndag :DDDDD Jippija trala ha en fiiin kveld <3 klæmme 😀

    4. Jeg leste at man kan gjøre det der med selleri også. Bare plante den i litt jord når du har tatt av selleristengene 🙂 Har ikke prøvd enda, men det står på lista 😀
      Ha en strålende kveld Englavenn <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg