Rampete, men veldig søt rotte

Hmmm hva er det under teppet til lykkeliten?

Kan det være…..ja det er vaniljeogpepper ♥

Rotten som satt forventningsfullt og ventet på meg i postkassen min på fredag.

I dag har vi lekt gjemsel

på rommet til lykkeliten.

Hun har fått sitte på sjefsstolen hans

og fått kjøre GRAVEMASKIN ! ! !

Dette har vært en aktiv, koselig og litt krevende dag,

for når vaniljeogpepper fikk høre hva Anett og jeg gjorde i går,

forlangt  hun også ett fotoshoot.

I tilegg spiste hun mat hun ikke tålte, men nå er vi begge så slitne, så det må vi komme tilbake til i morgen.

Siden det er siste dagen og vaniljeogpepper tross alt er ei veldig snill og koselig rotte fikk hun lov til å sovne i min seng i kveld,

men da jeg skal legge meg må jeg nok flytte henne forsiktig opp i trauet igjen ♥

En slitsom men veldig koselig dag nærmer seg slutten, så da gjenstår det bare og si god natt og drøm søtt fra oss,

også må vi sende en ekstra stor og god nattaklem til fineste frodith, som er rottemor og som har latt meg få låne vaniljeogpepper ett par dager ♥

6 kommentarer
    1. Hi-hi, hun koste seg nok når hun fikk sitte på gravemaskinen 😀 Det så gøy ut 😀 Og så deilig å sovne soammen med alle de sommerfuglene 😀 Det så deilig ut 🙂 God natt til dere begge, finingene <3 Man blir litt sliten av rottebesøk, men det er veldig koselig 😀 Stor nattaklem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg