Vi rotter oss sammen

I dag da jeg skulle hente posten var det ett lite hode som stakk forventningsfullt opp fra postkassa.

Vaniljeogpepper hadde endelig nådd Spydeberg!!!

Nysjerrig…

på det meste 

og veldig sulten!!!

Anett deler gjerne favorittpastillene sine med vår nye venn 🙂

Hun var nok skikkelig sulten etter reisen, for der det var noe spiselig var vaniljeogpepper

og ostepopp var favoritten.

Hun prøvde seg til og med på ølen til Anett, men da måtte jeg sette ned foten, for ei full rotte vil jeg ikke ha i huset.

I kveld var lykkeliten så snill å låne bort kosen en liten stund,

men da han skulle legge seg ville han ha den tilbake

Da måtte Anett trå til og leggge seg i trauet sammen med vaniljeogpepper.

Nå sover min søte feriegjest søtt i trauet med lykkelitens reservekos ♥ og i morgen venter en ny og spennende dag ♥

Med ønske om en fortsatt fin kveld til deg fra Engla ♥

17 kommentarer
    1. Å så herlig hun har det 🙂 Og veldig sulten skjønner jeg 😀 Mye godterier og middag og ALT!! Jaggu bra du ikke ga henne øl, da kan hun bli enda mer spinnvill 😉 Er nok å handskes med ei EDRU rotte liksom 😀 Og så snilt besøk som gir pastiller og koser med Vaniljeogpepper. Jeg ser hun koser seg veldig. Spørs om hun vil dra igjen vettu 😉 God natt dere to, eller tre eller 4, for Lykkeliten var jo der også 🙂 Og grei med kosene sine 😉 Klemmer til der <3

    2. Vanilje og pepper storkoser seg hos deg ser det ut for, nesten så jeg krøyp gjennom pc’n og opp i postkassa di jeg oxo haha, tenk hele meg oppi postkassa di, vi måtte hatt boksåpner for å fått meg ut haha. Riktig såååå god helg og koz deg masse kjære du <3

    3. haha heldige Vaniljeog pepper som fikk komme til deg og sove i trau <3 Sove i skinn og med kosen og greier. Mulig jeg setter meg i en konvolutt og reiser dit jeg også 🙂
      Ha en finfin kveld Englavenn <3

    4. Ikke spøk å få rottebesøk;) Det ser ut til at hun får god oppvartning hos deg. Har nok tatt igjen det tapte etter turen nå:)
      God natt til deg kjære rottevert<3

    5. Å så koselig 🙂 Ikke noe spøk med rottebesøk, bare å passe på all mat å drikke i huset ja 🙂
      Ha en strålende lørdag <3
      Klemmer

    6. frodith: Ja hun er veldig nysjerrig og veldig sulten tror jeg 🙂
      Anett og lykkeliten har begge tatt seg godt av henne så jeg tror hun har det bra her hos oss <3

    7. ladyaugust: hihi, ville veldig gjerne hatt besøk av deg også jeg , det hadde helt sikkert vært kjempekoselig <3 Så bare sett på frimerke og send deg ivei 🙂

    8. Min matgale verden: Utrolig koselig med besøk, har ikke tømt ølen, men masse annet rart, så det har vært litt forviklinger her 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg