Gjenbruk av gammel trekasse

Forrige  uke var jeg så heldig å komme over noen flotte gamle trekasser , og i dag ble den første tatt i bruk.

Men først snudde jeg den på hodet og skrudde fast fire små hjul.

Hjulene får man kjøpt bl.a på Maxbo og det er samme type hjul som jeg brukte på bordet jeg lagde av bøker.

Den første kassa gikk til Lykkeliten.

Greit å ha en egen lekekasse på stua og denne passer godt sammen med resten av interiøret også i motsetning til de vanlige plastkassene.

Jeg synes det var praktisk å sette på hjul, for da kan lykkeliten trille rundt med kassa uten at det blir riper i det nye gulvet mitt.

Den stolte eier holder ett godt tak i kassa ♥

 

Hva synes du om lykkelitens nye lekekasse?

 

Med ønske om en fortsatt fin kveld til deg fra Engla

 

 

 

Minner også om → gavedryss…←  med trekning 1 september

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 

 

 

#interiør

#DIY
21 kommentarer

Siste innlegg