Sang på hjernen

Har du en sang du går å nynner på om dagen, eller en sang du bare måååå høre på igjen og igjen?

Jeg elsker musikk og har hatt mange sånne sanger som “flytter inn” i hodet mitt.

Denne sommeren har mine to favoritter vært 

Moddi – House by the Sea (music video)

og 

Passenger – Let Her Go [Official Video]

Nydelige begge to synes jeg ♥

Da jeg var på trening sist spillte de denne sangen

Labrinth feat. Emeli Sandé – Beneath Your Beautiful

Kjempefin den også ♥ 

Jeg har alltid vært veldig glad i musikk og har mange hundre cdèr stående.

Til trøst, glede, trening, avslapping, husvask og fest har musikken vært The best ♥

Hva er din favorittsang?

 

Med ønske om en fortsatt fin dag til deg fra Engla♥

 

Minner også om → gavedryss…←  med trekning 1 september

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 

10 kommentarer
    1. Jeg har nok ingen EN sang egentlig. Men jeg hører på Katie Melua, David Bowie. Lana Del Ray, Abba, og mye gammelt RÆL, he-he.. Så er jeg ute og går med musikk på øret er det de samme igjen og igjen 😀 Ha en fin kveld 🙂 KLem <3

    2. Fru Stussli: Ja House by yhe sea er herlig <3
      Sitter og hører på sangen din nå og den var jo også veldig bra 🙂
      Gøy å få litt nye innpulser, så tusen takk <3

      Ønsker deg en fortsatt fin kveld fineste Bente!
      Klem fra Engla

    3. Hanne: Ja det er ofte sånn 🙂
      Innimellom er det EN som skiller seg veldig ut og det er de sangene jeg spiller igjen og igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg