Hot and spicy tacosalat

Roccola, hjertesalat, rød og gul paprika, vårløk, purreløk, sokkererter, agurk og tomat. 

Karbonadedeig stekt sammen med en finhakket løk, tre hvitløksbåter og tilsatt tacopulver.

Fullkornspasta.

Toppet med hot taco saus og noen jallapenos.

Enkelt, sunt og veldig godt.

 

Med ønske om en fortsatt fin kveld til deg fra Engla♥

 

Minner også om → gavedryss…←  med trekning 1 september

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 

#oppskrift
12 kommentarer
    1. Namnam dette så skikkelig digg ut.
      Vi hadde squash fylt med kylling, tacosaus, jallapenos, tomater, mais, løk og med ost på toppen. Digg det også. Fru Stussli elsker taco i alle varianter 😀
      Klemklem

    2. Er ikke så glad i veldig sterk mat..men dette så delikat ut.
      Men glad i å eksperimentere med mat.
      Ser fru Stussli har noe spennende med skvåsj… det må jeg finne mere ut av.

    3. Det så ut som du har kost deg skikkelig i dag til middag 🙂 Her har det vært kjøttkaker og saus og potet 😉 Ellers har det gått i hekling hele dagen 😀 Ha en fortsatt fin kveld fineste Engla-mor 🙂 Klemmepå <3

    4. Livsrom: Ja det var enkelt og greit og til salaten er det jo bare å bruke det du evt har i kjøleskapet 🙂
      Kjempegodt var det 🙂

    5. Fru Stussli: Ja det var kjempegodt og sterkt akkurat sånn som jeg liker det 🙂
      Jeg er også veldig glad i taco, men ikke så veldig begeistret for tortillalefser og chips, så da prøver jeg å finne på noen nye varianter som er sunnere og passer bedre både for lykkeliten og meg 🙂

      Fylt squash hørtes spennende og godt ut <3
      Legg ut litt bilder neste gang da 😉

      Go´klem til deg fra meg <3

    6. Hanne: Jeg elsker sterk mat, men kan kan jo fint droppe jalapenoen og den sterke sausen og da er det plutselig en ganske mild, men smaksrik rett 🙂

      Ja jeg ble også veldig nysjerrig på Bente sin rett 🙂

    7. frodith: Ja vi koste oss stort med middagen her kan du tro, lykkeliten fikk ketchup i stedet for den sterke sausen.
      Han spiste med begge hendene og var rød over hele seg 🙂
      Nå er jeg spent på hva du holder på å hekle denne gangen 😉

      Ha en fortsatt fin dag fineste frodit <3
      Klem til deg fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg