DIY – Prosjekt “gjør de nye pallene gamle”

I dag startet jeg på prosjekt “gjør de nye pallene gamle” 

Frem med jernvitrol og pensel

Jernvitrol har jeg skrevet litt om her og  her også. 

Jeg liker veldig godt den rustikke drivved fargen Jernvitrolen skaper,

så jeg har brukt det både på tvbordet, stuebordet og spisestuebordet mitt også.

Jeg fikk behandlet de to øverste, men ble ikke ferdig med de to andre.

Godt igang, men ikke helt ferdig enda, så fortsettelse følger 🙂

 

I dag har det tordnet fra klokken tolv og jammen buldrer og sprutregner det ute nå også.

Vi dristet oss ut på en trilletur i kveld og satte kursen rett mot skatten, men så kom regnet og da var det bare å snu, ta beina fatt og komme seg hjem igjen 🙂

Har du hatt en fin dag?

 

Med ønske om en fin kveld til deg fra Engla♥

 

Minner også om → gavedryss…←  med trekning 1 september

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 

#interiør

#DIY
9 kommentarer
    1. Når jeg reiste fra ditt område i 16-tida, så sto jeg 15 minutter og ventet på et tog som var KJEMPE-forsinket… i sprutregn 😀 Men hadde heldigvis en paraply 🙂 Fin regnbue :-)Det er noe fint med sånt rart vær også 🙂 blir spennende å se de pallene helt ferdig da 🙂 Stor klem <3

    2. Livsrom: Da er jernvitrol tingen, ihvertfall hvis du liker det litt gamle utseende.
      Det er billig, utrolig drøyt i bruk og ufarlig å jobbe med.

    3. frodith: Ja da var det bra du hadde paraplyen med deg 🙂
      Regnbuen var kjempefin <3
      Ett villt og vakkert vær har det vært i dag og akkurat nå har det til og med hagla og regnet har sprutet helt inn på stuevinduene mine enda det er takutstikk her 🙂
      Så nå er nok madrassen på pallesofaen god og bløt 🙂

      Stor klem til deg også fineste frodith <3

    4. ingrid: tusen takk <3
      Disse pallene er fortsatt nye, hele og pene, men har fått den samme fargen som gamle paller 🙂
      Jeg bruker de til sofa ute og flere av feriegjestene mine har faktisk sovet der også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg