Traktorsekk til lykkeliten

Ja i dag kom dagen jeg har grugledet meg til lenge.

Den første barnehagedagen….

Til barnehagen med traktor – ja det var ikke helt sånn at vi kjørte traktor til barnehagen da.., men vi gikk dit med denne fine nye traktorsekken 

og oppi traktorsekken lå den nye fine matboksen

Lykkeliten tok barnehagen med storm og hadde en kjempefin dag fra ende til annen.

En kjempefin dag i en helt ny og fin barnehage med mange nye leker, mange herlige barn, flotte foreldre og fantastiske barnehagetanter,

så dette var jo ikke så mye å grue seg til.

Men tre timer var nok i dag, så da klokken ble ett gikk vi hjem fulle av nye inntrykk og klare for lading.

Dette skiltet har lykkeliten på veggen utenfor rommet sitt 🙂 ♥

 

Ha du hatt en fin dag så langt?

 

♥Engla♥

 

14 kommentarer
    1. Hei på deg!!
      Så fin sekk og matboks. Det blir stas med barnehage, mane barn og leke med og mange barn og voksne å bli kjent med. Mye lærdom i alt dette.
      Ha en fin dag :))

    2. Så bra at det gikk så fint. Er vel ofte vi foreldre som synes det er ille, de fleste barna ser ut til å kose seg uansett. Så heldig han er som fikk være så lenge hjemme før han begynte i barnehagen. Han var nok stolt i dag med kjempe fin traktorsekk og matboks 🙂 Jeg har hatt en fin dag så langt. Er på jobb men har litt besøk av småtrolla innimellom, fordi de har ferie hjemme sammen med pappan i dag. Du får kose deg mens du venter på at Lykkeliten skal bli ferdig ladet og ha en fortsatt fin dag 🙂

    3. Hatt en veldig fin dag 🙂 Er bare litt syk. Men ligger på sofaen med sjokolade, så da er det ikke så verst 🙂 Så herlig å høre om Lykkelitens barnehagedag 🙂 Og så fin sekk og matboks han har, så må han jo glede seg enromt til hver dag 😀 Herlig! 😀 Fint at det gikk så bra, viktig for fortsettelsen 🙂 Ha en fin dag Engla 🙂 Klemmer <3

    4. Stilig traktorsekk og matboks 🙂 lykkeliten må jo ha vært barnehagens tøffeste gutt.
      Alltid spennende første dag, han kommer nok til å stortrives.
      Ha en fin dag 🙂

    5. Lisbeth Pedersen: Tusen takk <3
      Ja jeg tror nok at han kommer til å kose seg der sammen med de andre barna 🙂

      Ønsker deg en fin kveld!
      Klem fra Engla

    6. frodith: Tusen takk <3
      Ja det er viktig at han får gode opplevelser i starten og dagen i dag var storartet, så dette blir nok riktig bra <3

      Ønsker deg en fortsatt fin kveld fineste frodit <3
      God bedring klem til deg fra meg

    7. Følte meg plutselig urgammel nå! Det føles som en vanvittig evighet siden jeg fulgte noen til barnehage og skole .. Litt trist egentlig. Men det dukker jo opp både nye gleder og utfordringer hele livet. Selv om ungene er blitt voksne .. Kul sekk og matboks forresten. ;o)

    8. Det lilla huset i skogen: Ja det er nok ofte vi som synes det er mest vanskelig når barna skal begynne i barnehagen, men som regel går det seg til 🙂
      Jeg er utrolig takknemelig for at jeg har hatt muligheten til å være hjemme med lykkeliten de to første årene (nesten) <3

      Så koselig med besøk av barna på jobb da 🙂

      Ønsker deg en fortsatt fin kveld!
      Klem fra Engla

    9. Hanne: Hei Hanne.
      Så koselig at du titter innom igjen 🙂
      Ja nå var tiden inne og dette blir nok riktig bra 🙂

      Ønsker deg en fortsatt fin kveld!
      Klem fra Engla

    10. Marit:Tusen takk 🙂
      Føler meg urgammel innimellom selv jeg, til tross for at jeg har en liten barnehagegutt 😉
      Det begynner å bli en del år siden sist jeg hadde barnehagebarn også. Jeg trodde i mange år at jeg var ferdig med småbarn, men må jeg si at jeg virkelig nyter å være småbarnsmor igjen.
      Jeg har også en voksen datter og hadde hun vært like tidlig ute som meg hadde jeg vært bestemor nå 🙂
      Har ikke du akkurat blitt bestemor?

    11. Jo. :o)) Jeg ble mormor for halvannen måned siden til nummer to. Den første blir 5 til høsten. Døtrene mine har ei hver nå altså. Dessuten har jeg to bonusbarnebarn. Eldstedattera til mannen har en som blir 5 og ei som ble født akkurat en måned før den siste hos meg. Føles litt rart innimellom …

    12. Så koselig! Flott at han fant seg så godt til rette:) Jeg forstår deg veldig godt at du grugledet deg;) Vi vil jo at barna våre kun skal ha det beste. Så inntil vi er helt trygge på det, så…….
      Ha en fortsatt fin kveld:)

    13. Marit: Koselig da 🙂
      Gleder meg til den tid kommer jeg også, selv om jeg håper det enda blir noen år til 🙂
      Men da er du jo litt småbarnsmor du også da, både med barnebarn og bonusbarn 🙂

    14. Livsrom: Ja det er viktig at han trives der, for han skal tross alt tilbringe en del timer i barnehagen.
      Så da er det bare å håpe at han finner seg godt til rette der, noe jeg så absolutt tror vil gå bra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg