En kjapp diy

Etter å ha sett denne Europrisreklamen,

var det frem med lysdekorasjonen jeg har kjøpt på panduro for sånne lys ville jeg også ha 🙂

Først lagde jeg dette til min gode venninne som er her hos oss i helgen ♥

(det er en tekst bak også, men den er forbeholdt henne)

En fin måte å formidle ett budskap og gaven blir mye mer personlig med en gang.

Dette lagde jeg til meg selv 🙂

Tidligere har jeg også laget ett god helg lys.

 

 

♥Med ønske om en riktig god helg til deg fra Engla♥

#diy

#interiør
10 kommentarer
    1. I liked that idea, fun way to personalize the candles. There is a nice quote they say on the radio here, ‘remember, it’s better to light one candle than to curse the darkness’.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg