Festklare tomater

Jeg elsker grillede tomater og i dag fikk jeg lyst til å vise dere hvordan man enkelt kan pynte de litt ekstra.

Først skjærer jeg sikksakk mønster langs midten på tomaten. Kniven skal gå halvveis inn i tomaten.

Så deler jeg den i to og vipps så har jeg en dekorativ tomatblomst.

Kjempegod å grille eller bake i ovnen.

Her har jeg lagt på løk, basilikum og ost, men man kan også bruke kryddersmør, andre urter og krydder.

Godt alene og perfekt som tilbehør ♥

 

Har du prøvd noe lignende?

 

Men ønske om en fortsatt fin dag til deg fra Engla♥

 

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 

#tomater #festklaretomater #tomatertilfest #fest #mat
8 kommentarer
    1. Tomater er veldig godt,også friske 🙂 Og fint å dekorere litt på dem 🙂 Grillet og med ost høres herlig ut 🙂 Kos deg Engla 🙂 Klemmer <3

    2. frodith: Ja tomater er godt og på grillen er det enda bedre <3
      Kan virkelig anbefales 🙂

      Ønske deg en riktig god natt fineste frodth <3
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg