Kort oppsumert = overveldet

Først vil jeg starte med å si tusen, tusen takk for alle koselige gratulasjoner

og ett ekstra tusen takk til verdens fineste og godeste frodit som hadde skrevet dette koselige innlegget i går → Som en engel…

(jeg måtte frem med lommetørklet da jeg leste det…)

I går ble jeg altså 40 år og dagen ble feiret sammen med familie og venner.

En fantastisk herlig dag sammen med de jeg er aller mest glad i rundt meg ♥ 

♥ verdens heldigste 40-åring sammen med de fineste jeg vet om ♥ 

En bursdags-suss av Susie fikk jeg også ♥

Her med hatten jeg “bestillte” av min mor se→Min mor: norges hekledronning

Men det jeg ikke visste var at hun ikke bare hadde heklet den lilla jeg ønsket meg.

Neida, hun hadde ikke tid til å vente på garnet som ble sendt til henne, så hun for på butikken og kjøpte garn og heklet like godt en lys hatt også hun ♥

Snille mamman min ♥

Hun hadde også laget mye annet fint til meg som jeg skal vise dere bare jeg har fått tatt bilder.

 

Har du hatt en fin helg?

 

Klem fra Engla♥

 

8 kommentarer
    1. De luene var nydelige 🙂 Jeg vil også hekle sånn, min ble mye kortere, men nå skjønner jeg hvordan jeg kan gjøre den lengere. Har hun heklet den fine kjolen din også? 🙂 Du så så fin ut i den <3 Klemmer til deg herlige Enga 🙂

    2. frodith: Tusen takk fineste frodith <3
      Ja luene var kjempefine 🙂
      Kjolen min er kjøpt, men går nok helt fint ann å hekle selv for den som kan 🙂
      Har du forresten kommet langt på din kjole?

      Go'klem til deg fra meg

    3. frodith: Så synd da frodith 🙁
      Men vi må vel regne med noen sånne prosjekter også.
      Har måtte gi opp ett par den siste tiden jeg også. Bl.a. ” Nille” genseren.
      Ønsker deg en superfin dag fineste frodith <3
      Klem fra Engla.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg