My lucky day

Nok en herlig sommerdag er snart over.

I dag tidlig, mens storebror enda lå og sov, tok lykkeliten og jeg en trilletur og på vei hjem gikk vi innom bruktbutikken.

De selger vafler der og i dag hadde lykkeliten bestemt seg for at det skulle han ha 🙂

Rett innenfor døra fikk jeg øye på disse norgesglassene.

Juuhuu, my lucky day!

Jeg pleier å se etter sånne glass hver gang vi er innom der, men de har kun hatt det en gang før.

Jeg er veldig glad i norgesglassene, for de kan brukes til så mangt…

alt fra oppbevaring av mat og badesalt til lamper og lysestaker og sikkert mye annet også 🙂

 

Har du norgesglass?

Hva bruker du de til?

 

Ønsker deg en fortsatt fin sommerkveld!

Klem fra Engla

 

12 kommentarer
    1. Jeg har ikke så mange nå.. men tidligere brukte jeg de litt til forskjellige typer mel, eller sukker etc.. De kan sikkert brukes til mye interiør-ting, eller et lite “leke-akvarium” til lykkeliten? 😉 Ha en fin kveld fineste Engla 🙂 Klemmer <3

    2. frodith: ja ett lekeakvarium til lykkeliten var en god ide 🙂
      Må bare vente til han blir litt større, sånn t de er mindre sjans for at et havner i gulvet 🙂
      Ha en fortsatt fin dag fineste frodith <3

    3. fruensvilje: melkeflasker har jeg også både en gjennomsiktig og en brun 🙂
      Gøy å ha litt gamle ting som faktisk kan brukes 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg