Endelig har jeg fått samlet flokken min igjen

Ja i går kom endelig dagen da lykkeliten og jeg kunne hente storebror på bussen og ta han med oss hjem ♥

Han har gått på sportsfiskelinja i Grong i ett år nå og det har blitt alt for lenge mellom hver gang vi har sett han.

Lars Monsen jr. pleier jeg å kalle han, for Kjell Vegard er liksom vilmarkens sønn ♥ Her har han fått ei gjedde på 7,2 kilo.

På sommeren er han å finne på vannet

og resten av året er han ofte å finne i skogen.

Dette bilde ble faktisk tatt den dagen jeg fikk lykkeliten,

så mens lykkeliten kom til verden var storebror i skogen og skjøt sin første tiur og sin første hare.

Jakt og fiske er livet for storebror og selv om mammahjertet blødde (veldig) da han ville starte på skole nesten hundre mil unna, kunne hun ikke nekte han å følge drømmen sin.

Men nå er han altså hjemme og i dag fikk jeg samlet den lille flokken min for en harrytur til Sverige ♥

♥Storebror, storesøster lykkeliten og jeg♥

♥Lykke♥

Har du hatt en fin dag?

 

~♥~ Engla ~♥~

11 kommentarer
    1. Herlig når alle er samlet!!!
      Flott sønn du har 🙂 Jeg kan se han ligner deg.
      Er vondt når ungene flytter hjemmefra. 100 mil er langt! Du var en flink mamma som klarte å la ham dra!
      Stoooor klem!

    2. Fru Stussli: Ja i dag har jeg virkelig storkost meg <3
      Det er så herlig å ha alle samlet.
      Ja jeg blir helt på gråten bare jeg tenker på at han snart drar nordover igjen, men det er hans drøm og den skal han få lov til å leve <3
      Vi har bare barna til låns så det er bare å nyte den tiden vi har sammen med dem 🙂
      Stooor klem til deg fine Bente <3

    3. frodith: Ja nå er livet virkelig herlig <3
      Solen skinner og alle barna er samlet hjemme hos a mor <3
      Go`klem til deg fineste frodith <3

    4. Litt av en friluftsmann det der, ja. Forståelig at mor er en smule stolt;) Og det er fantastisk å få samlet flokken sin;) Sist mine fire var samlet er over 1 1/2 år siden:( og det ser ikke ut til at det blir i sommer heller…..snufs! Men så er de mellom 22 og 29, og det blir verre etter hvert.

    5. fruensvilje: Tusen takk kjære deg ja nå skal dagene nytes med go’guttene og jenta mi 🙂
      Ønsker deg en fortsatt fin dag!
      Klem fra Engla

    6. Livsrom: Ja jeg er stolt som en hane jeg, for jeg har jo i mine øyne de fineste barna i verden 🙂
      Man må passe på å nyte den tiden man har sammen med barna <3
      Uff ja det blir nok værre å samle alle når de er eldre, men sikker desto koseligere når de endelig er samlet 😉
      Ønsker deg en fin søndag!
      Klem fra Engla

    7. Så herlig og få samlet familien 🙂 Viktig at de får føge drømmen sin. Jeg er glad min datter er ferdig med sin drømme utdannelse. Hun bodde ett år i Cardiff/Storbritannia og tok bachelorgrad i musikkproduksjon, og er nå flyttet hjem igjen til Bergen.
      En harry-tur til Sverige er jo bare gøy. Vi hadde også den turen i fjor sommer, ungdommene digget turen og da ble en harry-tur til en kjempegøy tur i stede.
      Ønsker dere en strålende tur og kos dere masse.
      Om 2 uker reiser vi på Pers hotell på Gol.
      Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg