Vinneren er…

Det var mange som gjettet riktig farge på hatten min mor skal hekle til meg

og i går kveld ble vinneren trukket på min lille gjettekonkurranse.

Vinneren ble  ei dame fra Fredrikstad og bloggen hennes finner du her →detlillahusetiskogen.blogg.no

TUSEN, TUSEN TAKK  til alle dere som er innom bloggen min og legger igjen hyggelige kommentarer!

Jeg setter utrolig stor pris på dem alle!

 

 Den største gleden jeg kan ha er å gjøre andre glad, så da håper jeg vinneren blir glad for den fine engelen i bergkrystall 


Med ønske om en fortsatt fin torsdag til deg fra Engla♥

5 kommentarer
    1. Oi, for en koselig overraskelse. Liker å lese innleggene dine og nå fikk jeg brukt for det jeg har lest 🙂 🙂 Synes du har en kjempe fin blogg og titter innom hver gang du poster nye innlegg. Tusen takk for den flotte premien 🙂

    2. Det Lilla Huset i Skogen: Bare hyggelig <3
      Jeg har også sendt deg en melding 😉
      Må ha navnet ditt og adressen din for å få sendt engelen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg