Kan jeg få en tomflaske eller to?

Ja, hun så rart på meg .

Kan jeg få kjøpe igjen en tomflaske eller helst to?

Ja…selvfølgelig,

hvilken brus vil du ha?

Hun trodde jeg ville kjøpe med meg en flaske brus hjem…

Nei, sa jeg, jeg lurte på om jeg kunne få kjøpe tommflaske?

Hun så veldig rart på meg da hun skjønte at jeg var alvorlig

ehh ja selvfølgelig, kremt..hmmm, men jeg må innrømme at jeg lurer litt… og ble litt nysjerrig nå…???

Jeg skal lage blomstervase skjønner du :)♥

I går var min datter Vibeke, lykkeliten og jeg på Kinarestauranten og spiste middag og da jeg så de fine glassvasene,

ehh jeg mener glassflaskene ble fantasien min satt i sving med det samme 🙂

Jeg glemte hele greia, helt til jeg hadde betalt og var på vei ut døra.

Det var da jeg måtte gå tilbake og spørre pent.

Kan jeg få kjøpe en tomflaske eller to?

Og det fikk jeg selvfølgelig.

Begge flaskene var litt slitte i en ring på midten, noe jeg synes var litt dumt, men da var det bare å feste ett bånd rundt det slitte.

Noen sommerfugler hører også med

og vipps, så har jeg en søt liten vase til de nydelige markblomstene♥

 Hva synes du om min nye blomstervase?

 

 

~♥~ Solskinnsklem til deg fra Engla ~♥~

#diy
12 kommentarer

Siste innlegg