Diy – lampe av norgesglass

I dag har jeg endelig fått hengt opp lampen jeg lagde for flere måneder siden.

Hadde egentlig tenkt å male den, men ting tar visst tid, så da hengte jeg like godt opp den nå.

Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for norgesglass og bruker de både som lyslykter, oppbevaring og nå som lampe ♥

Jeg fikk også gjort ferdig denne lyslykten i dag (ganske lik den jeg gjorde ferdig i går)

Deilig å bli ferdig med noen halvferdige prosjekter .

 

I stad fikk jeg neste sjokk da jeg sjekket yr, for ikke nok med at det har regnet i ett her hele dagen…

mere skal det visst komme… 

 

Ja, ja vi har ihverfall hatt en kjempefin innedag og nå sitter jeg og koser meg i lyset fra min nye lykt og lampe♥

Har du hatt en fin dag?

 

Men ønske om en fortsatt fin kveld til deg fra Engla♥

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

#diy

#diy #norgesglass #lampe #interiør #tips #gds #sds #lykt #innekos #stemning
14 kommentarer
    1. Koselig lykter. Dattera mi var her å henta noen norgesglass, så hun skal sikkert ha lys hun også.
      Rosa lykta var sååå romantisk..en mørk sommerkveld i sofakroken,

    2. Hanne: Tusen takk Hanne <3
      Jeg liker disse lampene veldig godt. Enkle og dekorative 🙂
      Det lyser så fint fra den rosa lykta, så nå er det riktig så romantisk her ja, hihi

    3. Så koselige lykter, de var fine. Deilig å bli ferdig med halvferdige prosjekter ja.. 🙂
      Jeg holder på med mine hekle prosjekter, men det tar tiiid.
      Ha en god natt så lenge, så får vi se om det er en ferdig i morgen.. 😉

    4. Fru Stussli: Tusen takk <3
      Ja jeg har fått med meg at de er ganske dyre å kjøpe.
      Denne kostet meg ca 100,- kroner og kort tid å lage når jeg først fant ut hvordan jeg skulle gjøre det 🙂

    5. Lin Celine Haugom: Tusen takk søte deg <3
      Jeg ble veldig fornøyd selv også 🙂
      Er det teppe du holder på med?
      Spennende...:)

      Sov godt og drøm søtt <3

    6. Fru Stussli: Ja det er sikkert tøft!
      Krever sikkert litt mere elektrikkererfaring enn det jeg har det da 🙂
      Er litt sånn som vil prøve alt jeg da vet du, så jeg må bremse meg selv litt innimellom.
      Det blir noen fine, nyttige og ordentlige ting også blir det mye tull og tøys innimellom også 🙂
      Men gøy er det og det er det viktigste, hihi

    7. Er det vanlig fastmasker du bruker på de lys”soveposene” ? 😀 Man kan kanskje lage hekletrekk til lamper også? Veldig fint det du lager da <3 Jeg skal i gang med lyspose når jeg er ferdig med veske til Lisbeth 🙂 Klemmer <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg