Heklet lyslykt med små blomster

I går fikk jeg heklet ferdig denne lyslykten

Ett syltetøyglass, en heklenål og litt gårn var det som skulle til 🙂

For å pynte litt ekstra festet jeg to blomster som jeg har kjøpt på Panduro.

Neste gang kanskje jeg forsøker å lage blomstene selv også 🙂

Hva synes du om min nye lyslykt?

 

Etter å ha regnet i strie strømmer klarnet det opp litt her utpå ettermiddagen, sånn at lykkeliten og jeg fikk vært litt ute i går også ♥

man blir litt tommelomsk av alt dette regnet ♥

 

Har du hatt en fin helg?

 

Engla♥

17 kommentarer
    1. Så søte.. jeg har også laget slik over to glassvaser som jeg bruker til lykt. Men jeg er ikke så fingernemm at det blir blomster på de..

    2. Den ble veldig søt 🙂 Jeg kjøpte også sånne blomster på Panduro, til veskene jeg heklet. Men EN blomst heklet jeg selv, til veksen til stussli, for å prøve 🙂 Kanskje jeg skal hekle noen sånne glass til mamma, med blomster på, har noen blomster igjen. Takk for tips, den så riktig så sommerlig og fin ut 🙂 Klem til fineste Engla 🙂 <3

    3. frodith: Tusen takk fineste frodith <3
      Ja dette må da vere en fin sommergave til mamma 🙂
      Var det vanskelig å hekle blomst selv?

      Ønsker deg en fortsatt fin dag!
      Go´klem til deg fra meg

    4. Disse var kjempesøte. Jeg heklet slike og solgte på julemarkedet i fjor og de var kjempepopulære 🙂 Er så koselig når det tennes telys og det skinner gjennom heklingen.
      Blomstene var kjempefine også.
      Du er superflink! Tenk så fort du fikk dreis på heklenåla!!
      Ha en finfin kveld Flinka!
      Klemklem

    5. De blomsene ble ikke så fine som de fra Panduro, men litt enklere variant 😀 Jeg skal se hvor det innlegget med veska til Bente ligger, for DER er den blomssten 😀

    6. Den veska med en hjemmelaget blomst ligger på 12. mai, “Galleridirektøren gleder seg… ” Eller noe sånt.. 😀 Den oransje blomsten er hjemmelaget 😀

    7. Fru Stussli: Tusen, tusen takk fineste fru <3
      Ja disse vil jeg tro var populæe på julemarkedet 🙂
      Ser at det er mye av dem i butikkene nå også.

      Jeg heklet litt da jeg gikk på folkehøyskolen for mange, mange år siden og trodde jeg helt hadde glemt det, men det er tydeligvis litt som sitter igjen 🙂

      Ha en finfin kveld du også kjære Bente <3
      Go´klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg