Min hatt den var ett laken…ett laken var min hatt…

og var den ei ett laken…da er den ei min hatt…

tralalala lalala tralala lala la

Solstikk sier du?

Neida, det er bare jeg som sitter og hekler fillekurver i sola og da kan jeg jo like gjerne ta en på hodet ♥

Man får det ikke mere morro enn man gjør det til selv 🙂

Jeg lovet å vise frem fillekurvene og her er de.

Greit å ha noe å pusle med da man sitter i sola og disse kurvene er kjekke å ha småting i.

 

Har du hatt en fin helg?

 

 

-Engla-

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 

 

 

 

 

 

 

16 kommentarer
    1. Ja, man kan lage fine kurver 😀 De her ble bra da 😉 Jeg kjøpte jo sånn ferdig -tøy, på Panduro, i turkis og i rød. Blir fine kurver av det 🙂 Jeg hekler ALT for mye om dagen, på kjolen… Helt RÅTTEN i armene når jeg våkner om morgenen.. VONDT!! Må hvile dem et par dager.. Har nesten en sommerhatt ferdig i turkis jeg også, og det er en ordentlig hatt/kalott, i samme farge som toppen jeg heklet 🙂 Du ser ut til å ha hatt en herlig dag, med sol OG hekling i skjønn forening <3 Klem <3

    2. frodith: Tusen takk <3
      Ja jeg kjenner det godt jeg også hvis det blir for mye hekkling...blir helt stiv og støl i fingrene.
      Gleder meg til å se dine ting når de blir ferdige 🙂
      Ordentlige heklehatter er kult.
      Har lyst til å lage det igjen jeg også.. med garn 🙂
      Ja når lykkeliten sover og solen skinner prøver jeg å få mest mulig ut av den tiden <3

    3. Haha kjempestilig 🙂 den kledde du
      Er jo kun fantasien som setter grenser, men hos deg stopper ikke fantasien heller 🙂
      Flinke flinke du
      Ha en fortsatt fin kveld

    4. Lisbeth: Tusen takk kjære deg <3
      Ja kreativiteten bobler i sommersola 🙂
      Det er gøy å finne på noen sprell 🙂

      Ha en fortsatt fin kveld du også!

    5. He he, var jo stilig som hatt også de kurvene 🙂 Artig å se så mye du klarer å lage av filler. hekle har jeg aldri fått dreisen på..kanskje jeg kunne strikke en fillerye…..

    6. helgemamma: Tusen takk <3
      Ja det går jo også ann å strikke med fillene.
      De var det jeg prøvde først.
      Strikket duk og grytekluter av lykkelitens gulpekluter 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg