Morgen/formiddag/ettermiddagstrening, hva er best?

Det er fredagen kommet og jeg gjør meg klar for ukens siste treningsøkt.

 


Denne uken har det blitt fire gruppetimer på treningsstudio i tilleg til våre daglige trilleturer.

Jeg har prøvd meg litt frem med både morgentimer og ettermiddagstimer 

og det jeg har kommet frem til er at morgentimene nok fungerer best for meg.

Det er en utrolig god måte å starte dagen på.

Når ettermiddagstimene starter er jeg ofte allerede sliten og selv om effekten der og da er den samme,

føler jeg at det koster meg mye mer å dra på de timene.

(begge bildene er hentet fra google)

 

Har du noen erfaringer du vi dele?

 

Med ønske om en superfin dag til deg fra Engla♥

5 kommentarer
    1. Hei på deg
      Jeg har litt vekslende erfarig med når jeg trener best, men har kommer frem til at styrketrening passer meg best på formiddagen og kondisøkter er bedre om kvelden. Mulig det har noe med at jeg elsker kondisøktene og sliiiiter meg gjennom styrketrening 😀
      I går ble jeg ivrig etter svømmetreningen, da jeg skulle trene på stupingen og i dag kjennes det litt ut som å være påkjørt :-/ Mulig jeg må innse at jeg ikke er 17 år lengre… Men moro var det uansett og stupeteknikken blir bedre 😀
      Ha en strålende dag spreka!
      Klemklem og dobbeltklem

    2. Jeg liker nok egentlig å bli ferdig med alt sånt tidlig jeg også 🙂 Men sjelden jeg har fått til å gjøre noe så tidlig… er jo på jobb… så blir mest rett etter jobb. Dra direkte 🙂 Men kunne jeg velge ville jeg gjort det før jobb 😀 Ha en fin dag <3 klem <3

    3. Jeg trener ikke på studio, men jeg vet at ettermiddagen kunne ikke jeg ha gjort det.
      Håper du har en fin dag, jeg har ikke det, er i dårlig form, men det kommer seg vel snart bare jeg ser på litt filler og litt stoff:)

    4. Morgen,formiddag,eller kveld så ymse.
      Jobber selv som spinning instruktør
      og har både morgentimer og kveldstimer.
      Foretrekker jo og gjøre det unna om morgen da jeg fyller opp lagrene med masse energi.
      De dagene jeg har kveldstimer merker jeg energinivået stiger yttligere og litt vanskeligere å få
      sovnet i normal tid.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg